کد خبر : 1780311 | 26 شهریور 1400 ساعت 10:34 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: فصل را بسیار خوب به پایان می‌بریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم می‌تواند فصل جاری را با شرایط خوبی به پایان برساند.

آرتتا: فصل را بسیار خوب به پایان می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها پس از برگزاری سه بازی ابتدایی فصل با سه شکست در قعر جدول رده‌بندی قرار داشتند. این تیم در هفته اول با دو گل برابر تیم تازه صعود کرده برنتفورد شکست خورد، سپس در خانه 0-2 به چلسی باخت و در نهایت شکسست تحقیرآمیز 0-5 برابر سیتی را تجربه کرد.

پس از کسب این نتایج بود که ادامه حضور آرتتا روی نیمکت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت اما پیروزی 0-6 برابر وست برومویچ در دور دوم جام اتحادیه باعث شد که فشارها تا حدی از روی این مربی اسپانیایی برداشته شود که پس از آن اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر برابر نوریچ را نیز به دست آورد.

 

1644727

 

آرسنال هنوز راه زیادی در این فصل در پیش دارد اما آرتتا اطمینان دارد که این پروژه طولانی‌مدت خیلی زود به ساختار درستش نزدیک خواهد شد. او در کنفرانس خبری روز پنج شنبه گفت:« من واقعا می‌توانم نورهای مثبت را ببینم. باید به شما بگویم که اکثر اوقات بسیار خوش‌بین هستم. من نورهایی را دیده‌ام و واقعا همچنان هم این نورهای روشن را می‌بینم. شاید پستی و بلندی‌هایی در طول مسیر وجود داشته باشد اما من واقعا خوش‌بین هستم.»

سرمربی توپچی‌ها در ادامه اضافه کرد:« گاهی زندگی شرایطی را سر راه شما قرار می‌دهد و شما حق تصمیم‌گیری ندارید. مواردی هستند که کنترل آنها از دست شما خارج است. هر اتفاقی که برای شما رخ می‌دهد، دلیلی دارد. گاهی ما نمی‌خواهیم این دلیل را ببینیم اما وجود دارد. همه چیز به نحوه مواجهه و واکنش شما به این اتفاقات بستگی دارد. شرایط آزاردهنده است چون دوست داریم که به شکل دیگری پیش می‌رفت. اما همیشه آن چیزی که شما می‌خواهید رخ نمی‌دهد. هر اتفاقی دلیلی دارد و شاید باید اینطور پیش می‌رفت و قرار است فصلی بسیار خوب برای باشگاه، من و همه کسانی باشد که این شرایط را تجربه می‌کنند. ما باید به این موضوع باور داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها