کد خبر : 1780715 | 28 شهریور 1400 ساعت 14:58 | 57.9K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

منچستر خلوت می‌شود؛ 7 بازیکن در لیست فروش

دیلی میل ادعا می کند منچستریونایتد در انتقالات زمستانی پیشنهادات برای 7 بازیکن خود را بررسی خواهد کرد.

منچستر خلوت می‌شود؛ 7 بازیکن در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یکی از بهترین تابستان های نقل و انتقالاتی خود را پشت سر گذاشت. ابتدا جیدون سانجو بود که با هزینه 85 میلیون یورویی از دورتموند جذب شد. سپس یونایتدها رافا واران را با رقمی نزدیک به 50 میلیون یورو از رئال به خدمت گرفتند و در روزهای پایانی نیز کریستیانو رونالدو به شکلی غیرمنتظره جذب شد. فوق ستاره پرتغالی قرار بود راهی سیتی شود ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی منچستر باعث شد تا رونالدو نظرش را عوض کرده و به اولدترافورد بازگردد.

 

 

1645476

 

 

شیاطین سرخ شروع خوبی در لیگ برتر داشته اند ولی در لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز متحمل شکستی عجیب شدند. با این حال سران باشگاه خوشبین هستند که تیم در بازی های بعدی اوج بگیرد و بتواند راهی یک هشتم نهایی شود. یونایتد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر نیز محسوب می شود.

امروز دیلی میل نوشت که مسئولان باشگاه در انتقالات زمستانی نیز روزهای شلوغی خواهند داشت اما نه به خاطر جذب بازیکن. آنها قصد خلوت کردن فهرست تیم را دارند و چندین بازیکن نیز در فهرست فروش خواهند بود.

 

 

 

1428199

 

طبق این گزارش، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد، دونی فان دبیک، فیل جونز، اریک بایی، دیه گو دالوت و الکس تلس بازیکنانی هستند که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، می توانند راهی تیمی دیگر شوند. همگی تا زمستان فرصت دارند تا عملکردشان را تغییر دهند و در غیر این صورت، جایی در ایده های اوله گنار سولسشر نخواهند داشت.

اگر همه چیز خوب پیش برود و از این جمع چند بازیکن واگذار شوند، آنگاه یونایتد برای جذب دکلاین رایس هافبک دفاعی ملی پوش وستهام اقدام خواهد کرد.

 

 

1641460

دیدگاه‌ها