کد خبر : 1788033 | 04 آبان 1400 ساعت 14:53 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان 10 نفره هم گل نمی‌خورد (عکس)

تیم پیکان تهران در دو بازی اول لیگ برتر گلی دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت روز گذشته در شرایطی مقابل هوادار با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند که از دقیقه 51 با اخراج علیرضا کوشکی 10 نفره به بازی ادامه دادند.


بعد از این اتفاق مجتبی حسینی سرمربی پیکانی ها تغییر تاکتیک داد و با تعویض هایی داشت سعی کرد تیمش را طوری بچیند که در دفاع موفق عمل کند و روی ضد حملات هم چشم به گل های بعدی داشته باشد.


خودروسازان در ادامه بازی دیروز با عملکرد خوبی که داشتند هیچ گلی دریافت نکردند و حتی اگر بدشانس نبودند روی ضدحملات به گل سوم نیز می رسیدند. با اینحال آنها برای دومین بازی متوالی دروازه شان را بسته نگه داشتند تا نشان بدهند با وجود 10 نفره شدن هم در ساختار دفاعی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

 

1658154

 

1658155

 

1658156

 


شاگردان مجتبی حسینی در بازی گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان دروازه شان بسته ماند و حالا امیدوارند با همین روند خوب لیگ را ادامه بدهند. پیکان امسال یکی از اولین تیم هایی بود که کارش را برای حضور در لیگ برتر شروع کرد و بازی های تدارکاتی متعددی را پشت سر گذاشت. به نظر می رسد این تدارکات خوب باعث شده آنها شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.


بی تردید با تلاش هایی که مجموعه پیکان انجام داده اند، این تیم در لیگ برتر به روزهای بهتری نیز می اندیشد. پیکان سال گذشته در رده هفتم مسابقات قرار گرفت و حالا با وجود جوانی و محدودیت های موجود به جایگاهی بهتر از پارسال می اندیشد.

دیدگاه‌ها