کد خبر : 1792785 | 27 آبان 1400 ساعت 15:38 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

فابریتزیو رومانو خبر داد

میلان در آستانه نهایی‌کردن دو تمدید قرارداد مهم

باشگاه میلان کار تمدید قرارداد با استفانو پیولی را تمام کرده و این خبر به زودی اعلام خواهد شد. مذاکرات با رومانیولی هم خوب پیش می رود.

میلان در آستانه نهایی‌کردن دو تمدید قرارداد مهم

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از آمدن استفانو پیولی به میلان این تیم در اواسط جدول حضور داشت و با روزهای خوش خود فاصله گرفته بود. با این حال پس از روی کار آمدن این سرمربی ایتالیایی اوضاع برای روسونری تغییر کرد، تا جایی که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته دوباره بعد از سال‌ها جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

 

 

1660880

 

 

نتایج درخشان میلان تحت هدایت استفانو پیولی در این فصل نیز ادامه داشته و آنها در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار دارند؛ در واقع با ادامه این روند اصلا بعید نیست که میلان شانس زیادی برای فتح اسکودتو داشته باشد.

از هفته ها پیش صحبت از مذاکرات با پیولی برای تمدید قرارداد بود و ساعاتی پیش فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور اسکای اسپورتس خبر از توافق نهایی دو طرف داد. طبق این گزارش، خبر رسمی تمدید قرارداد پیولی به زودی اعلام خواهد شد و او تا 2024 ماندنی است.

 

 

1489190

 

 

همچنین میلان در مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه های السیو رومانیولی است تا قرارداد این مدافع ملی پوش را نیز تمدید کند. قرارداد او در پایان فصل تمام خواهد شد و مذاکرات روند خوبی را طی می کند..

 

 

دیدگاه‌ها