کد خبر : 1794551 | 06 آذر 1400 ساعت 10:09 | 27.7K بازدید | 9 دیدگاه

رکورد: طارمی به خشکسالی پایان می‌دهد

مهدی طارمی در فصل جاری لیگ برتر 7 گل زده و 4 پاس گل داده و این بدین معنی است که عملکرد فوق العاده ای داشته؛ اما هر گاه این روند متوقف شود مورد انتقاد واقع خواهد شد.

رکورد: طارمی به خشکسالی پایان می‌دهد 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در 5 بازی اخیر پورتو برای این  تیم موفق به گلزنی نشده. البته او در بازی با فیرنسه می توانست از روی نقطه پنالتی برای پورتو گل بزند اما زدن این ضربه را به پسر سرمربی محول کرد. اتفاقی که با تحسین سرمربی پورتو همراه شد به این خاطر که  همسر او در استادیوم بود و بعداز گلزنی پسرش به وجد آمد و اشک ریخت. 

 

عدم گلزنی مهدی طارمی در 5 بازی اخیر پورتو موجب شده تا روزنامه رکورد تعبیر جالبی از عملکرد مهدی طارمی داشته باشدو به این نکته اشاره کند که او به طور موقت وارد دوره خشکسالی شده است! البته تاکید کرد مهدی طارمی خیلی با گل نزدن میانه خوبی ندارد و قطعا در بازی با گویمارش تلاش خواهد کرد به روند گلزنی خود ادامه دهد. شاید هشتمین گل و شاید نهمین گل. مهدی طارمی عادت به هت تریک هم دارد. 

 

مهدی طارمی در تعداد گل های به ثمر رسانده در لیگ برتر پرتغال بعد از همبازی اش یعنی دیاز دوم است و در ایجاد موقعیت گل به همراه چند بازیکن دیگر در رتبه اول قرار دارد. همه اینها نشان می دهد انتظار از مهدی طارمی بالاست و وقتی او در چند مسابقه گلی به ثمر نمی رساند تحلیل ها در مورد او آغاز می شود. 

 

فصل گذشته مهدی طارمی در بازی با گویمارش زننده دو گل برای پورتو بود و بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. رکورد در این باره نوشت مهدی طارمی با ذهنیت مثبت بامداد دوشنبه وارد این بازی می شود و به دنبال پایان دادن به ناکامی های خود در امر گلزنی در 5 هفته اخیر خواهد بود.

 

1668290

دیدگاه‌ها