کد خبر : 1795466 | 10 آذر 1400 ساعت 14:53 | 26.5K بازدید | 70 دیدگاه

موفقیت تیمی مهم تر‌است؛

لیونل مسی: این توپ طلا برایم خیلی خاص بود

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن تاکید کرد عناوین تیمی از جوایز فردی برای او مهم تر است.

لیونل مسی: این توپ طلا برایم خیلی خاص بود

به گزارش "ورزش سه"، دو شب قبل مراسم توپ طلای سال 2021 در پاریس برگزار شده و لیونل مسی، ستاره جدید پاری سن ژرمن موفق شد برای هفتمین بار این جایزه بزرگ را از آن خود کرده و از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب شود. حالا لیونل مسی در مورد احساس خود از کسب هفتمین توپ طلا، این بار در خانه جدید خود در پاریس و با تلویزیون باشگاه پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

 

لئو، حالا که این هفتمین توپ طلا را کسب کردی چه احساسی داری؟

 

این جایزه بسیار خوشحال کننده است. این عنوان یک جایزه بسیار بسیار ویژه است، زیرا نشانه همه چیزهایی بوده که حالا من را به این موفقیت رسانده است. به ویژه به ماجراجویی خود با تیم ملی آرژانتین فکر می کنم و بسیار خوشحال هستم.

 

1669541

 

این اولین توپ طلای تو از زمان حضور در پاریس است، آیا از بردن این جایزه به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن احساس خاصی داری؟

 

حس و حالم خیلی خاص است. اولین سالی است که در لباس پاری سن ژرمن بازی می کنم و این برای من افتخار بزرگی است. بردن این جایزه در اینجا در خانه، در شهری که زندگی می کنم اتفاقی خاص و واقعا متفاوت است. این اتفاق هرگز برای من رخ نداده بود، زیرا من همیشه در بارسلونا بازی می کردم و بنابراین احساسی که امروز تجربه می ‌کنم واقعا خاص است.

 

آیا فکر می کنی در پاری سن ژرمن فاتح یک توپ طلای دیگر هم بشوی؟

 

من به این موضوع فکر نمی کنم، زیرا همیشه اولویت من پیروزی های تیمی است. اهداف ما روشن است و می خواهیم به تمامی عناوین ممکن برسیم. ما وقت نداریم به افتخارات فردی فکر کنیم. ما هر روز کار کرده، قدم به قدم در حال رشد هستیم تا به عنوان یک تیم به اهداف خود برسیم.

دیدگاه‌ها