کد خبر : 1797216 | 18 آذر 1400 ساعت 21:15 | 99.2K بازدید | 56 دیدگاه

نباید اعتراض کنم چون کارت می‌گیرم!

پایان سکوت حامد لک پس از پرسپولیسی شدن

دروازه‌بان پرسپولیس صحبت‌های جالبی درباره عدم اعتراض به گل هوادار عنوان کرد.

پایان سکوت حامد لک پس از پرسپولیسی شدن

به گزارش "ورزش سه"،  حامد لک که پس از پیوستن به پرسپولیس موضع سکوت پیش گرفته و در فضایی بدون حاشیه کارش را دنبال کرده و توانسته بود قهرمانی در لیگ برتر و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را با سرخ‌پوشان تجربه کند، امروز بعد از دیدار با هوادار تهران تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند و با هواداران تیم محبوبش صحبت‌هایی داشته باشد.

 

دروازه‌بان بلندقامت پرسپولیس که در سال اول حضورش در این تیم توانست ۲۵ کلین‌شیت در رقابت‌های داخلی و آسیایی داشته باشد و به افتخارات تیمی هم دست پیدا کند، در فصل جاری توانسته ۳ بار در هفت مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد و امروز پس از سه کلین‌شیت پیاپی، دروازه خود را مقابل هوادار باز شده دید.

 

حامد لک پس از دیدار با هوادار در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: ما اگر بخواهیم راجع به داوری صحبت کنیم، نمی‌توانیم و باید بگذاریم خودشان تصمیم‌گیری کنند ولی متاسفانه در آن صحنه(گل دوم هوادار)، داور اشتباه کرد و موجب شد تا گل دوم را بخوریم و شرایط سخت شود.

 

 

1672493

 

 

او ادامه داد: اگر می‌خواستم به گل هوادار اعتراض کنم، قطعا فقط من کارت می‌گرفتم و تیمم ضرر می‌کرد.

 

حامد لک در پاسخ به این سوال که خودش متوجه شد مهاجم هوادار با دست توپ را وارد دروازه کرده یا خیر، گفت: بالاخره پس از این همه سال فوتبال بازی کردن می‌توانم توپ کجا می‌آید. وقتی من توپ را دیدم و به سمت آن حمله کردم، یک لحظه دیدم توپ نیست و آن لمس توپ با دست بازیکن هوادار باعث شد تا توپ تغییر مسیر بدهد و گل شود؛ متاسفانه راجع به داوری هم حرفی نمی‌توانیم بزنیم.

 

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس درباره اهمیت استفاده از VAR در فوتبال ایران ابراز کرد: ۱۰۰ درصد نیاز داریم چون اگر داور ویدئویی بود، آن گل اتفاق نمی‌افتاد. ما قبل از آن گل سوار بر بازی بودیم، ۲۰ موقعیت گل داشتیم، تیم ما خوشگل بازی می‌کرد و فرصت‌های زیادی از دست دادیم. روز کم‌شانس مهاجمان ما بود که توپ‌ها تبدیل به گل نشد وگرنه موقعیت‌های عالی داشتیم.

 

 

 

1669261

 

 

او در خصوص رفتن رادوشوویچ از ایران ابراز کرد: آقا افشین(پیروانی) راجع به این موضوع صحبت می‌کنند و من حرفی نمی‌زنم ولی می‌خواهم بگویم اگر من در صحنه گل دوم هوادار به سمت داور می‌رفتم و با او حرف می‌زدم، قطعا تیم پرسپولیس ضرر می‌کرد و این هم یکی از آنها.

دیدگاه‌ها