کد خبر : 1798084 | 23 آذر 1400 ساعت 10:21 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: از من خواسته شده بود اینتر را قهرمان کنم

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، می‌گوید وظیفه‌اش پس از ورود به این تیم کسب عنوان قهرمانی بوده است.

کونته: از من خواسته شده بود اینتر را قهرمان کنم

به گزارش "ورزش سه"، کونته که توانست فصل گذشته اینتر را بعد از یک دهه در رقابت‌های سری آ به قهرمانی برساند، جایزه ویتوریو پوتزو برای بهترین مربی فصل را دریافت کرد.

این مربی ایتالیایی در حال حاضر به تاتنهام پیوسته و جایش را روی نیمکت تیم قهرمان فصل گذشته به سیمونه اینزاگی داده است.

او نتوانست در مراسم دریافت جایزه ویتوریو پوتزو در تورین شرکت کند اما به صورت ویدیویی برای حاضران در این مراسم صحبت کرد.

 

1605641

 

کونته گفت:« این باعث افتخار و خوشحالی من است. ما می‌دانم که ویتوریو پوتزو چه جایگاهی در رشته ما دارد. کسب جایزه‌ای که به نام اوست برای من واقعا باعث افتخار است.»

اینتر در دومین فصل حضور کونته روی نیمکت این تیم موفق شد پس از 11 سال بار دیگر فاتح اسکودتو شود و به سلطه یونتوس بر این لیگ پایان دهد.

این مربی اظهار داشت:« دو سال بسیار پرتنش را سپری کرده و آنها را با شور و اشتیاق زندگی کردم. از من خواسته شده بود اینتر را قهرمان کنم، همه ما از مربیان تا مدیران و بازیکنان و اعضای باشگاه خوب کار کردیم. من فکر می‌کنم کار ما در این دو سال خوب بود. اینتر حالا تیمی بسیار رقابت‌جوست و از نظر من تا سال‌ها به همین شکل می‌ماند.»

او در پاسخ به سوالی درباره تیم و بازیکنان جدیدش گفت:« من بازیکنان بسیار بزرگی را در طول دوران حضورم روی نیمکت هدایت کرده‌ام و حالا کین را دارم که قهرمانی واقعی است. کار با او برای من باعث خوشحالی است، این که بتوانم روی بازیکنی در سطح او حساب باز کنم. او ویژگی‌های تکنیکی درخشانی دارد. من امیدوارم که بتوانم نقشی در رشد این بازیکن ایفا کنم.»

دیدگاه‌ها