کد خبر : 1801387 | 09 دی 1400 ساعت 21:13 | 70.1K بازدید | 17 دیدگاه

عجیب‌ترین شکست شباب الاهلی با ایرانی‌ها؛

پاس منجر به پنالتی قایدی و یک باخت سنگین!

تیم شباب الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل بنی یاس متحمل یک شکست سنگین شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که مثل همیشه احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به‌صورت همزمان در جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود داشت، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه بنی یاس به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت.

 

 

 

1678523

 

 

مهدی قایدی که طی دو دیدار گذشته شباب الاهلی در جام ریاست جمهوری و لیگ برتر امارات درخشان ظاهر شده و روی دو گل تیمش تاثیرگذاری داشت، امشب هم در لحظات ابتدایی دیدار با بنی یاس با یک پاس به محوطه جریمه خطرساز ظاهر شد.

 

ستاره ریزنقش ایرانی شباب الاهلی در دقیقه ۴ نفوذ سریعی از سمت چپ زمین داشت که پاس در عرض او موقعیت خوبی برای کارلوس ادواردو فراهم آورد، اما خالد الهاشمی مدافع میانی بنی یاس روی او مرتکب خطا شد تا داور اعلام پنالتی کند و حمدان الکمالی برای سومین بازی پیاپی گلزنی کند.

 

 

1678526

 

 

 

در ادامه مسابقه سرنوشت عجیبی در انتظار یاران نوراللهی و قایدی بود و آنها که یک گل زودهنگام زده بودند، چهار بار دروازه خود را باز شده دیدند و نتوانستند برای ششمین بازی پیاپی در لیگ برتر امارات به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه بدهند و یک باخت سنگین را تجربه کردند.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی که در صورت پیروزی یا تساوی مقابل بنی یاس به رده دوم جدول لیگ برتر امارات صعود می‌کرد، با شکست عجیب ۴ بر یک در بازی امشب ۲۰ امتیازی و در جایگاه سوم ماند و دومین باخت فصل خود را تجربه کرد.

 

احمد نوراللهی که هفته گذشته یک گل زیبا به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب مقابل بنی یاس حضور کامل در ترکیب شباب الاهلی داشت و یازدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام داد.

 

مهدی قایدی نیز در چهارمین حضور پیاپی خود در ترکیب شباب الاهلی ۸۹ دقیقه مقابل بنی یاس در زمین بود و مثل نوراللهی یازدهمین بازی‌اش در لیگ برتر امارات را پشت سر گذاشت.

 

1678525

 

دیدگاه‌ها