کد خبر : 1803049 | 18 دی 1400 ساعت 17:57 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

می‌خواهیم در ورزشگاه مدرن بازی کنیم اما ...

معمایی: باید هم سر ما در مشهد بریده شود

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو خراسان نسبت به عدم همکاری مسئولان برای در اختیار گذاشتن ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد واکنش تندی نشان داد.

معمایی: باید هم سر ما در مشهد بریده شود

به گزارش "ورزش سه" بلافاصله بعد از تساوی شهر خودرو و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، مسعود معمایی مصاحبه تندی را علیه مسئولان استانی انجام داد و به گلایه از عدم همکاری برای حضور تیم مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) پرداخت و در این‌باره توضیحاتی را ارائه کرد.

 

معمایی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: امروز درحالی بازی تیم ما مقابل پرسپولیس در ورزشگاه ثامن انجام شد که مسئولان استانی مجوز بازی در استادیوم امام رضا را برای تیم نساجی و ذوب آهن صادر کردند اما تیم ما که نماینده این شهر است در ورزشگاه ثامن باید از تیم ها پذیرایی کند.

 

وی افزود: وقتی تیم ما اینقدر در شهر خود مظلوم است چه انتظاری می توان از داوری داشت؟ باید هم آقای زاهدی سر تیم ما را ببرد و اینگونه داوری کند چرا که می‌داند کسی به او ایرادی نخواهد گرفت.

 

مدیرعامل شهر خودرو با ابراز امیدواری نسبت به آینده گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده این امکان فراهم شود که در ورزشگاه امام رضا به میدان برویم چرا که باشگاه ما تمام اقداماتی که برای بازی کردن دراین استادیوم لازم بوده را انجام داده است.

دیدگاه‌ها