کد خبر : 1805504 | 30 دی 1400 ساعت 02:11 | 17.7K بازدید | 10 دیدگاه

صعود دراماتیک اینتر در کوپا ایتالیا (عکس)

اینتر با پیروزی 3-2 مقابل امپولی در وقت‌های اضافی، به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که تا ثانیه های پایانی وقت های قانونی این دیدار از حریف عقب بودند، با گل تماشایی آندره آ رانوکیا به بازی برگشتند و در نهایت در وقت های اضافی به پیروزی رسیدند.

تنها 13 دقیقه از بازی سپری شده بود که اینتر به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست، دنزل دامفریس توپ را با ارسال دقیق به مقابل دروازه فرستاد و الکسیس سانچس با یک ضربه سر تماشایی دروازه را باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم، تیم میهمان نمایش بهتری داشت و در دقایق 61 و 76 به دو گل رسید. ابتدا روی پاس کریستین اصلانی از سمت چپ، ندیم بایرامی با یک ضربه تماشایی دروازه اینتر را باز کرد.

سپس روی یک ارسال از سمت چپ، ضربه سر کوترونه به تیر دروازه اینتر برخورد کرد و توپ برگشتی با برخورد به بدن آندری رادو، دروازه بان اینتر، وارد دروازه نرآتزوری شد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی در وقت های قانونی ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با برتری امپولی به پایان خواهد رسید، رانوکیا گل تساوی اینتر را به ثمر رساند.

روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه امپولی، توپ با ضربه سر ادین ژکو به رانوکیا رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی اینتر دیگر مرتکب اشتباه نشد و با گل استفانو سنسی به پیروزی رسید. در دقیقه 104 بود که روی یک توپ ربایی پشت محوطه جریمه امپولی توپ به سنسی رسید و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا اینتر در این دیدار تماشایی به پیروزی3-2 برسد.

 

1684122

 

1684123

 

1684124

 

1684125

 

دیدگاه‌ها