کد خبر : 1806612 | 05 بهمن 1400 ساعت 13:16 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

به آینده بسیار امیدوار هستیم؛

کمندانی: مساوی گرفتن در اراک نوعی پیروزی است

میلاد کمندانی، هافبک شهرخودرو می‌گوید تیم‌شان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و به آینده بسیار امیدوار هستند.

کمندانی: مساوی گرفتن در اراک نوعی پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی، بازیکن شهرخودرو در خصوص مساوی گرفتن از تیم قدرتمند آلومینیوم گفت: بازی جذابی بود و هر کسی آن را دیده از دیدن آن لذت برده است. بازی خوبی بود تیم آلومینیوم هم یکی از تیم های خوب لیگ ماست و ولی ما هم بسیار خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم. آلومینیوم هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشت ولی ما هم واقعا فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم. متاسفانه نتوانستیم ببریم ولی خداراشکر بیرون از خانه نتیجه مساوی بود و در برابر تیم خوب آلومینیوم، به نحوی برد محسوب می‌شود. شرایط تیم ما مانند تیم‌های دیگر ایده‌آل نیست و از هرلحاظ شرایط‌مان فرق می‌کند. انشالله در بازی های بعد بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم چرا که نیاز ویژه‌ای به ۳ امتیاز داریم و انشالله خودمان را بالا بکشانیم.

 

کمندانی که موفق شده بود دروازه آلومینیوم را باز کند گفت: این دومین گل فصلم بود. شریفی، پاس پشت پا داد، تک به تک شدم و گل زدم. واقعا موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم؛ تیم آلومینیوم هم موقعیت‌های خوبی داشت ولی فرصت‌های ما تک به تک و خیلی بهتر بود. می‌توانستیم برنده این بازی شویم ولی نقطه عطف بازی این بود که هربار عقب افتادیم خداراشکر توانستیم آن را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم. امیدوارم در بازی بعد ۳ امتیاز را کسب کنیم چرا که واقعا به آن نیاز داریم.

 

او در خصوص صحبت‌هایی که مسئولین مشهد پیش از بازی‌ها انجام می‌دهند و وضعیت فعلی شهرخودرو گفت: شک نکنید این جور اتفاقات تمرکز همه را بهم میریزد. هرچه حواشی کمتر باشد، تمرکز ما و کادرفنی خیلی بالاتر خواهد بود و این موضوع مهمی است، نمی‌دانم چرا این چیزها پیش می‌آید. ولی واقعا تاثیرگذار است و تمرکز بعضی از بچه ها و کادر فنی را بهم می‌ریزد و در هر تیمی حاشیه سم است. ما در این سه چهار بازی با تیم‌های خوبی بازی کردیم اما نمایش قابل قبولی داشتیم. آقا داوود شکل خیلی خوبی به بچه‌ها داده تا بهتر باشیم و می‌توانستیم در این چند بازی برنده باشیم ولی واقعا به آینده امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها