کد خبر : 1807204 | 08 بهمن 1400 ساعت 12:51 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون هندبال: از موفقیت‌های ایران خوشحالم

رئیس جهانی فدراسیون هندبال گفت: از موفقیت‌های هندبال ایران در این مدت خوشحالم، جهانی شدن هندبال زنان و مردان ایران حاصل برنامه‌ریزی درست است.

رئیس فدراسیون هندبال: از موفقیت‌های ایران خوشحالم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با رئیس فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد. در این نشست یک ساعته که در فضایی صمیمانه برگزار شد دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های اخیر هندبال ایران خطاب به رئیس فدراسیون هندبال ایران، اظهار کرد: از موفقیت‌های هندبال ایران در این مدت بسیار خوشحالم و از تلاش‌های شما به عنوان رئیس فدراسیون هندبال ایران تشکر می‌کنم. بی‌تردید جهانی شدن تیم‌های ملی مردان و زنان ایران حاصل برنامه‌ریزی درست فدراسیون هندبال ایران است و من نیز قول می‌دهم نهایت حمایت را از هندبال ایران داشته باشم.

 

در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل ضمن ابراز خشنودی از دیدار با دکتر حسن مصطفی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هندبال ایران را به رئیس فدراسیون بین‌المللی ارائه نمود و در پاسخ به ابراز خرسندی دکتر حسن مصطفی از ثبات مدیریت فدراسیون هندبال ایران، گفت: چند سال از دیداری که در خلال برگزاری کنگره سالیانه فدراسیون بین‌المللی در گوتنبرگ سوئد با شما داشتم می‌گذرد و در آن دیدار خطاب به من گفتید چرا در اجلاس جهانی هندبال هر بار یک نفر جدید از ایران حضور پیدا می‌کند و چرا فدراسیون هندبال ایران تا این اندازه دارای تغییرات است؟ در آن نشست از من سوال کردید آیا شما هم به صورت موقت در فدراسیون هندبال ایران حضور دارید یا آمده‌اید که بمانید! البته در آن نشست خطاب به شما گفتم من با حمایت جامعه هندبال ایران آمده‌ام تا بتوانم قدم‌های موثری بردارم و برای پیشرفت هندبال برنامه دارم و می‌خواهم به ارتقا و توسعه هندبال ایران کمک کنم.

 

در ادامه دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال با ابراز مجدد خرسندی از ثبات مدیریت و اتفاقات اخیر هندبال ایران، گفت: از اتفاقات رخ داده در هندبال ایران بسیار خرسندم. به نظرم اهداف شما در این سال‌ها محقق شده و اینکه هندبال ایران هم در بخش مردان و هم در بخش زنان موفق بوده و به مسابقات جهانی راه یافته با درایت و برنامه‌ریزی فدراسیون و شما بوده است.

 

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال افزود: هندبال ایران نیروی انسانی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و نیاز به سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی داشت. خوشبختانه با برنامه‌ریزی شما به عنوان رئیس فدراسیون مسیر درستی برای هندبال ایران ترسیم شده و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

 

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون هندبال در سه سال اخیر در مباحث توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمامی رده‌های سنی هندبال سالنی و ساحلی تیم‌های ملی ما فعال هستند و در سالهای اخیر در بخش استعدادیابی و آکادمی‌های هندبال کارهای خوبی انجام شده و در شهرهای هدف با برنامه‌ریزی و اقدامات علمی و زحمات شبانه‌روزی هیئت‌های استانی، باشگاه‌ها و مربیان زحمت‌کش ایرانی در حال فعالیت در این حوزه‌ها هستیم و انشاالله پشتوانه‌سازی خوبی برای هندبال ایران در حال شکل‌گیری است.

 

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز با خوشحالی از پشتوانه‌سازی در هندبال ایران گفت: پشتوانه‌سازی برای آینده هندبال اتفاق خوبی خواهد بود که در هندبال ایران رخ داده است. هرجایی که مسیر توسعه هموار و هندبال در حال توسعه باشد ما به عنوان فدراسیون بین‌المللی از آن حمایت می‌کنیم.

 

همچنین پاکدل در ادامه این نشست به وجود برخی مشکلات در زمینه وارد کردن کالاهای مرتبط با رشته هندبال به ایران به دلیل تحریم‌ها اشاره کرد و از  دکتر حسن مصطفی تقاضای کمک در بخش سخت‌افزاری خصوصا توپ، کف پوش و سایر موارد را داشت که رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز در پاسخ گفت: ما همواره در کنار شما هستیم و نیازهای شما را برطرف می‌کنیم. هندبال ایران امروز در جهان به یک کشور شناخته شده تبدیل شده است و مطمئن باشید از حمایت فدراسیون بین‌المللی برخوردار هستید.

 

در این نشست که رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی نیز حضور داشت پاکدل درخواست‌هایی در حوزه‌های آموزش داشت که با دستور مستقیم دکتر حسن مصطفی به ریاست کمیته آموزش و مربیان مقرر گردید به زودی این موارد برای هندبال ایران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

حسن مصطفی همچنین در پاسخ به دعوت پاکدل برای سفر به ایران نیز گفت: بسیار مشتاقم در اولین فرصت به ایران سفر کنم. در این چند روز بازخوردهای خوبی از جهانی شدن تیم ملی هندبال مردان ایران گرفتم. مطمئنم همانطور که تیم ملی بانوان ایران رنگ و بوی خوبی به مسابقات جهانی داد، صعود تیم ملی مردان ایران هم رنگ و بوی خوبی در کشور شما داشته است.


 
دکتر مصطفی در پایان تصریح کرد: اگر هندبال ایران حمایت شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم مسیر توسعه ایران در هندبال به همین شکل ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها