کد: 181262307 اسفند 1400 ساعت 12:303.7K بازدید

اولین دوچرخه‌سوار ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی درگذشت

اولین ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی، دار فانی را وداع گفت.
اولین دوچرخه‌سوار ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی درگذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جاسم جاسم‌زاده پیشکسوت باسابقه رشته دوچرخه‌سواری و از ملی‌پوشان سابقه و بزرگان این رشته از دنیا رفت.

جاسم‌زاده نخستین رکابزن تاریخ ایران بود که در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و در رویدادی که سال 1951 به میزبانی دهلی‌نو در کشور هند برگزار شد، مسابقه داد.

وی همچنین در پایان نخستین تور دوچرخه‌سواری که در سال 1338 به مصافت 1350 کیلومتر برگزار شد، به مقام نخست دست یافته بود.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار