کد خبر : 1819001 | 21 فروردين 1401 ساعت 22:16 | 6.9K بازدید | 8 دیدگاه

دی‌بروین: شایسته پیروزی مقابل لیورپول بودیم

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی معتقد است حق این تیم کسب پیروزی مقابل لیورپول بوده است.

دی‌بروین: شایسته پیروزی مقابل لیورپول بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و لیورپول در شبی که هر دو موقعیت‌های گلزنی فراوانی را از دست دادند، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داده و با یک امتیاز از زمین خارج شدند. کوین دی بروین که در دقایق ابتدایی گل اول سیتی را به ثمر رساند، ابراز امیدواری کرد این تیم تا پایان فصل با همین سبک بازی در زمین حاضر شود.

کوین دی بروین گفت: "ما شایسته کسب پیروزی در مسابقه امروز بودیم. در این دیدار عالی بازی کردیم و باید گل‌های بیشتری وارد دروازه لیورپول می‌کردیم، اما این اتفاق دیگر رخ داده است. فکر می‌کنم دست بالا را در این بازی داشتیم و در ادامه فصل نیز به راه خود ادامه می‌دهیم. تصور می‌کنم بازی فوق العاده‌ای بود و ما نیز به اندازه کافی موقعیت گلزنی خلق کردیم تا به برتری دست یابیم.

1704766

بسیاری از مردم معتقد بودند هر تیمی که امروز برنده شود، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست می‌آورد، اما من فکر نمی‌کنم بازیکنان هیچ‌یک از دو تیم چنین تفکری داشته باشند. پیروز شدن برای هر دو تیم در همه بازی‌های باقی‌مانده بسیار سخت است. اما روشی که ما امروز بازی کردیم همان راهی بود که باید تا پایان فصل ادامه دهیم.

موقعیت گلزنی در دقیقه 93؟ ریاض محرز تصمیم گرفت که دروازه‌بان را با ضربه چیپ مغلوب کند. اگر توپ وارد دروازه می‌شد یک گل شگفت انگیز به ثمر رسیده بود، اما این اتفاق رخ داد. ما خیلی خوب بازی کردیم، اما برنده نشدیم و همیشه ممکن است اتفاقاتی از این دست تکرار شود."

دیدگاه‌ها