کد خبر : 1823851 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:57 | 29.6K بازدید | 14 دیدگاه

پرسپولیس و رفتار مشابه با سپاهان در میزبانی

پرسپولیس امیدوار است روندی که سپاهان در سیرجان داشته در روز شنبه 24 اردیبهشت ماه هم ادامه‌دار باشد.

پرسپولیس و رفتار مشابه با سپاهان در میزبانی

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که پس از سوت داور در دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان رخ داد سبب شد تا کمیته انضباطی دو بازی رفت و برگشت این دو تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر را به زمین بی طرف بکشاند.
در بازی رفت سپاهان به دلیل نزدیکی به اراک این شهر را برای میزبانی انتخاب کرد ولی برخی‌ هم این انتخاب را به ناکامی‌های سرخپوشان مقابل آلومینیوم در این شهر نسبت دادند و معتقد بودند که انتخاب سپاهان برای این بوده که پرسپولیس را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار بدهد.
حالا در شرایطی چند روز دیگر بازی برگشت دو تیم قرار است برگزار شود که سپاهانی‌ها نسبت به مشخص نبودن محل بازی اعتراض داشتند. گمانه‌زنی‌هایی درباره اینکه ورزشگاه امام رضا میزبان این بازی خواهد شد وجود داشت ولی شورای تامین استان مجوز برگزاری این مسابقه را صادر نکرد تا مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگری بروند. 
ورزشگاه انقلاب کرج هم دیگر ورزشگاهی بود که مد نظر پرسپولیسی‌ها بود، اما درنهایت و در حالی که از یادگار امام تبریز برای میزبانی اسم برده می‌شد، ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان به صورت رسمی برای برگزاری این مسابقه انتخاب شد تا نتایج سپاهان در این ورزشگاه یادآوری شود.
سپاهان پیش از این دو بار به این شهر سفر کرده که یک بار در هفته ابتدایی لیگ بیستم با نتیجه 3 بر 1 مقابل شاگردان امیرقلعه نویی بازی را واگذار کرد و یکبار هم در هفته هشتم رقابت‌های لیگ بیست و یکم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آبی پوشان سیرجانی شده است (البته این مسابقه با حکم کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان اعلام شد).
شاید پرسپولیسی‌ها با انتخاب این شهر و ورزشگاه قاسم سلیمانی که البته یکی از بهترین استادیوم‌های ایران به شمار می‌رود، دو هدف داشته‌اند که یکی انجام بازی روان در چمن مناسب این ورزشگاه بوده که این عامل به سپاهانی‌ها هم کمک خواهد کرد و دیگری احتمالا تحت فشار قرار دادن سپاهان از نظر روحی.
با تمام این اوصاف بازی رفت دو تیم با برتری پرسپولیس تمام شد و این تیم توانست به اخباری که در مورد ناکامی‌اش در اراک وجود داشت پایان بدهد. حالا باید دید سپاهان که این روزها از نظر روحی هم با پیروزی برابر پیکان شرایط بهتری دارد در دیدار روز شنبه 24 اردیبهشت ماه چه خواهد کرد و آیا می‌تواند در سومین حضورش در سیرجان به ناکامی‌هایش در این شهر پایان ببخشد یا اتفاقات دیگری در راه است.

دیدگاه‌ها