کد خبر : 1828387 | 19 خرداد 1401 ساعت 23:31 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

طیبی در جمع ۴ بازیکن برتر لیگ پرتغال(عکس)

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا جزو برترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

طیبی در جمع ۴ بازیکن برتر لیگ پرتغال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پرتغال در حالی فردا شب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، حسین طیبی با پیراهن بنفیکا به میدان خواهد رفت و در بازی رفت ماقبل فینال، مقابل تیم الکتریکو قرار خواهد گرفت.

حسین طیبی که تا پایان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال ۲۴ گل به ثمر رسانده بود و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این رقابت‌ها به حساب می‌آید، فردا شب نیز امیدوار است روند خوب خود در دیدارهای گذشته را مقابل الکتریکو را ادامه بدهد تا دور رفت را با موفقیت پشت سر بگذارند.

صفحه رسمی فوتسال لیگ برتر پرتغال در آستانه رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، اقدام به معرفی ۴ بازیکن برتر و تاثیرگذار چهار تیم حاضر در ۴ تیم پایانی پرداخته که در این بین، نام حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا در کنار هوگو نِوِس(الکتریکو)، داوید گومز(فوندائو) و کایو رویز(اسپورتینگ لیسبون) به چشم می‌خورد.

1720273


لیگ برتر فوتسال پرتغال در صفحه اینستاگرام خود خواسته تا هواداران دو بازیکن برتر از هر مسابقه را که می‌توانند در صعود تیم‌هایشان به بازی فینال تاثیرگذار باشند؛ معرفی کنند که نام طیبی در کنار بازیکن اسپورتینگ در صدر بیشترین مخاطبان قرار گرفته است.

گفتنی است، یاران طیبی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه(به‌وقت ایران) به مصاف الکتریکو خواهند رفت.

دیدگاه‌ها