کد خبر : 1828681 | 21 خرداد 1401 ساعت 19:47 | 24.1K بازدید | 9 دیدگاه

داروین نونز؛ تیم ملی بعد از منتقل شدن به لیورپول

داورین نونز برای کامل کردن انتقال 100 میلیون یورویی‌اش به لیورپول امشب در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش، اروگوئه حضور نخواهد داشت.

داروین نونز؛ تیم ملی بعد از منتقل شدن به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا که چند هفته‌ای است تحت نظر رادار لیورپول قرار دارد برای اینکه خیالش از بابت انتقال به لیورپول راحت باشد و مراحل نهایی این انتقال را انجام دهد به دعوت تیم ملی کشورش برای حضور در بازی دوستانه امشب مقابل جامائیکا نه گفته است.

1720646

روزنامه ال پائیس اروگوئه در یادداشتی اعلام کرد تیم ملی اروگوئه که از وضعیت خاص داروین نونز مطلع بوده تصمیم گرفته با او کنار بیاید و اصراری برای حضور او در دیدار دوستانه امشب مقابل جامائیکا نداشته.

نونز فصل گذشته با پیراهن بنفیکا درخشان ظاهر شد و در لیگ پرتغال در 28 بازی برای این تیم 26 گل به ثمر رساند تا به یکی از پرخواهان‌ترین مهاجمین حال حاضر دنیا تبدیل شود.

درحالی‌که همه خبرها از پیوستن داروین نونز به لیورپول حکایت دارد و گفته می‌شود یورگن کلوپ مصرانه به دنبال خرید این ستاره اروگوئه‌ای است ولی روزنامه انگلیسی سان می‌گوید باشگاه منچستریونایتد به دنبال این است که در آخرین لحظات، ستاره اروگوئه‌ای را از دستان لیورپول برباید.

این روزنامه در گزارش خود مدعی است به اطلاعاتی دست پیدا کرده که منچستریونایتد در روزهای اخیر با ایجنت داروین نونز تماس‌هایی داشته و احتمال انتقال او به اولدترافورد در آخرین لحظه را مطرح کرده است.

در عین حال، سان تایید می‌کند که داروین نونز شخصا تمایل دارد به لیورپول ملحق شده و در آنفیلد بازی کند. 

دیدگاه‌ها