کد خبر : 1829327 | 25 خرداد 1401 ساعت 20:28 | 38.5K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو آسنسیو:

یکی از گزینه‌هایم ماندن در ‌رئال مادرید است

مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید مدعی شد در فصل تابستان گزینه‌های خود را ارزیابی خواهد کرد.

یکی از گزینه‌هایم ماندن در ‌رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی و 26 ساله رئال مادرید تنها یک سال باقی مانده و در این مدت تیم‌هایی چون میلان، منچستریونایتد و آرسنال برای جذب این بازیکن اقدام کرده‌اند. برخی اخبار حاکی از آن است که نام مارکو آسنسیو در لیست فروش رئال مادرید قرار گرفته و کارلو آنچلوتی تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و حالا خود مارکو آسنسیو در مصاحبه‌ای مدعی شد فعلا تمرکز خود را معطوف به درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا کرده و بعد از لیگ ملت‌های اروپا در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

1666733

مارکو آسنسیو گفت: "من یک سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارم و اکنون روی بازی برای تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا تمرکز کرده‌ام. وقتی این مسابقات تمام شد، با باشگاه در مورد آینده صحبت می‌کنیم. باید ببینیم در آینده و فصل بعد در چه تیمی بازی خواهم کرد؛ من گزینه‌هایی پیش روی خود دارم. 

البته یکی از گزینه‌های من نیز این است که فصل بعد نیز در رختکن رئال مادرید باقی مانده و به قرارداد خود با این باشگاه عمل کند. شایعات همیشه بخشی از فوتبال هستند و به خصوص در مورد تیمی مانند رئال مادرید این موضوع پررنگ‌تر است. همیشه شایعاتی در مورد بازیکنان سطح بالا وجود دارد و این چیزی است که ما باید با آن زندگی کنیم."

دیدگاه‌ها