کد خبر : 1837958 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:38 | 86.9K بازدید | 13 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

کاوه رضایی به صورت رسمی بازیکن استقلال نیست!

کاوه رضایی به دلیل نرسیدن مجوز بازی و عدم ثبت قرارداد رسمی با استقلال، در دیدار امروز غایب بود.

کاوه رضایی به صورت رسمی بازیکن استقلال نیست!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی برابر سپاهان تن به شکست داد که کاوه رضایی یکی از خریدهای پر سر و صدای آبی پوشان در تابستان جاری نتوانست تیمش را در این مسابقه مهم همراهی کند و گفته می شد که او به دلیل مشکلات بدنی و ناآمادگی نتوانست امروز در فهرست تیمش قرار بگیرد.

با این حال پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که رضایی هیچ مشکلی از لحاظ آمادگی بدنی یا جسمانی نداشته و علت غیبت این بازیکن در بازی امروز، عدم صدور ITC کاوه از سوی باشگاه شارلوا است و به همین دلیل مجوز بازی مهاجم جدید آبی ها صادر نشده است.

در واقع کاوه هنوز به صورت رسمی قراردادش را با استقلال به ثبت نرسانده و علت عدم معرفی رسمی خرید این بازیکن در رسانه باشگاه همین مسئله بوده است. در شرایطی که آبی ها تصاویر لحظه عقد قرارداد تمامی خریدهای جدید خود در کنار مصطفی آجورلو را به نمایش گذاشتند، اما این کار برای رضایی انجام نشده است.

علت این اتفاق نیز این است که باشگاه شارلوا هنوز نامه نگاری های اداری برای صدور مجوز حضور کاوه رضایی در استقلال و طی شدن مراحل قانونی عقد قرارداد با این بازیکن را انجام نداده و قرارداد وی هنوز به شکل رسمی با آبی پوشان امضا نشده است.

باشگاه استقلال در تلاش است تا مشکلات پیش آمده در راه ثبت قرارداد رضایی را حل کرده و این بازیکن را به هفته دوم برساند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، آبی ها تصاویر انعقاد قرارداد با کاوه را به نمایش می گذارند و او می تواند تیمش را برابر ملوان همراهی کند.

دیدگاه‌ها