کد خبر : 1841033 | 07 شهریور 1401 ساعت 20:11 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

مانه: انگار مدت‌هاست بازیکن بایرن مونیخ هستم

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ تاکید کرد بهترین عملکرد خود را در این باشگاه ارائه خواهد داد.

مانه: انگار مدت‌هاست بازیکن بایرن مونیخ هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن هفت سال درخشان در ترکیب لیورپول و رسیدن به انواع و اقسام افتخارات ممکن در رده باشگاهی، سادیو مانه در تابستان امسال و در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش آنفیلد را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. این ستاره سنگالی در تیم جدیدش نیز شروع درخشانی داشته و جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کرده است. حالا سادیو مانه اعتراف کرد تغییر باشگاه آسان نیست، اما او خوش شانس بوده که به تیمی مانند بایرن مونیخ ملحق شده است.

1738811

سادیو مانه گفت: "برای من واقعا مهم است که در تیمی که هستم، همه به من علاقه داشته باشند. من همیشه می‌خواهم بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم، هواداران بایرن مونیخ را خوشحال کرده و کاری کنم آنها به من افتخار کنند. این موضوع برای من این یک هدف و انگیزه مهم است و به همین دلیل قصد دارم هر روز بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین ارائه دهم.

تازه به بایرن مونیخ آمده‌ام، اما به نظر می‌رسد مدت زیادی است که در این تیم حضور دارم. حتی اگر تغییر باشگاه همیشه آسان نباشد، من بسیار خوش شانس هستم که به تیمی مانند بایرن مونیخ پیوسته‌ام و حالا بسیار خوشحال و مفتخرم که تبدیل به بخشی از این باشگاه شده‌ام."

دیدگاه‌ها