کد خبر : 1841154 | 08 شهریور 1401 ساعت 14:38 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

برای تماشای دیدارهای مس در لیگ برتر؛

مقدمات حضور بانوان در رفسنجان فراهم شد (عکس)

آخرین تمرین شاگردان محمد ربیعی با حضور هواداران زن رفسنجانی در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد.

مقدمات حضور بانوان در رفسنجان فراهم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود نمایش‌های خوبی که در سه بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم مقابل نساجی‌ مازندران، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان داشته هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و با کسب سه تساوی از این سه مسابقه سخت در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.
پس از دیدار برابر شاگردان مهدی تارتار در اصفهان اما محمد ربیعی تمرینات تیمش را با وسواس و سخت‌گیری بیشتری زیر نظر گرفته و امیدوار است در چهارمین دیدار فصل که در رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد، به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کند.
شب گذشته در همین راستا آخرین تمرین تیم فوتبال مس در زمین اصلی شهر رفسنجان برگزار شد و نکته ویژه این تمرین حضور زنان رفسنجانی بود که اجازه حضور در ورزشگاه شهدای مس و تماشای جلسه تمرینی بازیکنان شهرشان را به دست آورده بودند.

17401051740106

1740107

1740108
از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم بود که سرانجام شاهد حضور زنانِ حامیِ استقلال در استادیوم آزادی بودیم و قرار است این روند به زودی در سایر شهرها و استادیوم‌های دیگر هم پیگیری شود تا رفته رفته همه زنان علاقمند به فوتبال در سراسر ایران بتوانند در ورزشگاه‌های مختلف به تماشای مسابقات بنشینند.
در همین راستا در رفسنجان نیز اقدامات جدی‌ای از سوی مسئولان باشگاه مس انجام شده تا مجوز حضور زنان در استادیوم شهدای رفسنجان صادر شود ولی با وجود این تلاش‌ها در هفته چهارم این امکان میسر نشد. با این حال گفته می‌شود مقدمات این کار در حال انجام است و از بازی هفته ششم که شاگردان ربیعی در خانه از هوادار پذیرایی می‌کنند زنان رفسنجانی نیز می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم شهرشان را از نزدیک تشویق کنند.

دیدگاه‌ها