کد خبر : 1846584 | 12 مهر 1401 ساعت 21:05 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

خطر بیخ گوش هازارد: نیمکت‌نشینی در تیم ملی

شرایط بد ادن هازارد در رئال مادرید باعث شده جایگاه او در تیم ملی کشورش، بلژیک، هم به خطر بیفتد.

خطر بیخ گوش هازارد: نیمکت‌نشینی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بد ادن هازارد در رئال مادرید بالاخره روی بخت او برای حضور دائمی در تیم ملی بلژیک اثرگذار شده و خبرها از بلژیک نشان می‌دهد هازارد حالا دیگر جایگاهی ثابت و غیر قابل تغییر در تیم ملی کشورش ندارد.

تا همین اواخر نام هازارد در بلژیک آنقدر بلندآوازه بود که او هر چقدر هم در رئال مادرید ناکام بود کادر فنی بلژیک نمی‌توانست به نیمکت‌نشین کردن یا خط زدن او از ترکیب تیم ملی فکر کند. در این کشور همه منتظر بودند ستاره بزرگ‌شان از بند مصدومیت رهایی یابد و با بازگشت به تیم ملی رهبری بلژیکی‌ها را به عهده بگیرد.

1742725

اما حالا شرایط فرق کرده. رسانه‌های بلژیکی برای اولین بار سوال‌هایی درباره لزوم فیکس بودن هازارد مطرح می‌کنند و سرمربی تیم ملی بلژیک، روبرتو مارتینز، آماده می‌شود تا پاسخ خود برای این سوال بزرگ را علنی کند.

مارتینز در یک مصاحبه به سوالات درباره آینده ادن هازارد در تیم ملی اینطور پاسخ داد:" هازارد همچنان برای تیم ملی بلژیک بازیکن خیلی مهمی است. در این هیچ شکی وجود ندارد. ولی همه می‌دانند که ادن مدت‌ها است که در بازی‌های خیلی کمی حضور داشته و این برای هر بازیکنی تبعات دارد.

درحالیکه جام جهانی نزدیک می‌شود ما به دقت شرایط او را زیر نظر داریم و باید ببینیم چه نقشی می‌توانیم در اختیارش بگذاریم. به نظرم ادن شماره 9 تیم ملی نخواهد بود یا پشت سر مهاجم مرکزی بازی نخواهد کرد".

1750281

دیدگاه‌ها