کد خبر : 1846770 | 14 مهر 1401 ساعت 11:57 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری: بردیم اما از بازیکنانم عصبانی هستم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد بازیکنانش در دقایق پایانی بازی شب گذشته این تیم راضی نیست.

آلگری: بردیم اما از بازیکنانم عصبانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد در بازی شب گذشته در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد اما حتی کسب سه امتیاز این بازی هم نتوانست رضایت آلگری را جلب کند.
یوونتوس از ابتدای فصل تا به حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و عملکرد خوبی را در زمین به نمایش بگذارد و همین موضوع انتقادهای بسیاری را از بازیکنان و کادر فنی این تیم به دنبال داشته است.
بسیاری از هواداران یووه حتی خواهان برکناری آلگری از هدایت این تیم شدند اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند همچنان از او حمایت کنند. 
آلگری پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« من بسیار عصبانی هستم چون شما نمی‌توانید بازی را در 15 دقیقه پایانی رها کنید و صرفا در زمین قدم بزنید. شاید شما پنج یا 6 شانس گلزنی داشته باشید اما اگر یک گل دریافت کنید و سپس بترسید، ممکن است شرایط بسیار بدتر شود.»

1746297


این مربی ایتالیایی با اشاره به این که بازیکنانش متوجه اشتباه‌شان شده‌اند اظهار داشت:« بازیکنان من باهوش هستند چون وقتی به رختکن برگشتیم، سکوتی مرگبار حکمفرما بود و هیچکس از پیروزی خوشحالی نکرد. آنها به من نشان دادند که متوجه هستند چه اتفاقی رخ داده است.»
با توجه به تساوی 1-1 پاری سن ژرمن برابر بنفیکا، یووه همچنان از شانس صعود به مرحله یک هشتم برخوردار است. او در این باره اضافه کرد:« ما باید سعی کنیم در بازی برگشت به پیروزی برسیم و سپس ببینیم که چه اتفاقی در لیسبون برابر بنفیکا برای ما رخ خواهد داد اما مشخصا بازی آخر بسیار سرنوشت‌ساز و مهم خواهد بود.»
 

دیدگاه‌ها