کد خبر : 1847124 | 16 مهر 1401 ساعت 11:58 | 19.3K بازدید | 3 دیدگاه

افشاگری مارتینز: کافه‌گردی هازارد در شب بازی با هلند

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، تایید کرد که ادن هازارد در شب بازی با هلند اردوی این تیم را ترک کرده و به کافه رفته بود.

افشاگری مارتینز: کافه‌گردی هازارد در شب بازی با هلند

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون حضور هازارد در رئال مادرید همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که حالا به تیم ملی بلژیک نیز کشیده شده است. 
بسیاری از منابع خبری نزدیک به تیم ملی بلژیک مدعی شده بودند که این بازیکن شب پیش از بازی برابر هلند در ماه سپتامبر در لیگ ملت‌های اروپا که با شکست 0-1 این تیم همراه شد در کافه‌ای دیده شده است. 
حالا سرمربی این تیم اعلام کرده است که خروج این بازیکن از اردو با هماهنگی کادر فنی بلژیک بوده است اما ترجیح می‌دهد که چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود. 

1747435
مارتینز در گفتگو با RTBF در این‌باره اظهار داشت:« ما به بازیکنان خودمان اطمینان داریم و او این اجازه را داشت که با خانواده یا دوستانش وقت بگذارند. داستانی کاملا مشخص و واضح پشت این ماجرا بود اما من قصد ندارم به صورت علنی در این‌باره صحبت کنم. این موضوع چیزی است که باید به صورت خصوصی و در تیم حل شود. من دوست ندارم چنین اتفاقی بار دیگر تکرار شود اما دلایل مشخصی پشت این داستان وجود داشت.»
هازارد همچنان در رئال مادرید نیمکت‌نشین است و این در حالی است که مارتینز روی این بازیکن برای جام جهانی 2022 قطر حساب می‌کند و امیدوار است که بتواند با درخشش او در این رقابت‌ها به موفقیتی که در نظر دارد برسد. 
 

دیدگاه‌ها