کد خبر : 1850165 | 04 آبان 1401 ساعت 12:49 | 9.3K بازدید | 4 دیدگاه

علاقه ناگلزمان به مانه: برای او دست بزنید

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه بسیاری به سادیو مانه دارد و حاضر به انتقاد از او نیست.

علاقه ناگلزمان به مانه: برای او دست بزنید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیداری حساس و جذاب باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا برود. 
این تیم بازی رفت را با نتجه 0-2 با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا در حالی قدم به نوکمپ خواهد گذاشت که اگر بارسا بخواهد شانسی برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان داشته باشد، باید در این بازی به پیروزی برسد. 
از سوی دیگر، بایرن هم به دنبال این است که رکورد شکست ناپذیری‌اش در این رقابت‌ها را حفظ کند، صعودی مقتدرانه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان داشته باشد و به هیچ وجه حاضر نیست به بارسا باج بدهد و امیدوار است که با درخشش مهاجمانش در این بازی به پیروزی برسد. 
مانه به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی که تابستان گذشته از بایرن به بارسا ملحق شد، به آلمان آمد اما در چند هفته اخیر نتوانسته نمایش درخشانی که از او انتظار می‌رفت را ارائه کند و همین موضوع نگرانی‌ها و انتقادهایی را به همراه داشته است. 

1756715
اما ناگلزمان به هیچ وجه از این ستاره سنگالی ناراضی نیست و به نظر می‌رسد که علاقه خاصی به او دارد. روزنامه بیلد با تایید این موضوع اعلام کرد که ناگلزمان در تمرین فردای روز مراسم توپ طلا در برابر تمامی بازیکنان این تیم از مانه تمجید کرده و از هم تیمی‌هایش خواسته که برای او دست بزنند. این مربی آلمانی همچنین حاضر به انتقاد از عملکرد این بازیکن نشده است. 
سرمربی بایرن امیدوار است که مانه بتواند در این بازی به دوران اوج برگردد و برای تیمش گلزنی کند تا رکورد شکست‌ناپذیری این تیم در اروپا حفظ شود. 
 

دیدگاه‌ها