کد خبر : 1850502 | 06 آبان 1401 ساعت 15:22 | 31.5K بازدید | 26 دیدگاه

اهداف بارسا در بازار ژانویه: هافبک و دفاع راست

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.

اهداف بارسا در بازار ژانویه: هافبک و دفاع راست

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از تساوی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، در حالیکه بلوگرانا هنوز از حذف شدن از مرحله گروهی مطمئن نشده بود، خوان لاپورتا، رئیس بارسا، از هواداران خواست صبور باشند. او همچنین به آنها اطمینان داد که باشگاه برای نقل و انتقالات ژانویه برنامه دارد.

1757343

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو، چاپ کاتالونیا، امروز مدعی شد برنامه‌های بارسا برای بازار نقل و انتقالات ژانویه جدی است و مدیران و کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که جذب یک هافبک و یک دفاع راست باید اولویت‌های اول آنها باشد.

بر اساس این گزارش بارسلونا قصد دارد سناریویی را تکرار کند که در سال 2004 در زمان انتقال قرضی ادگارد داویدز از یوونتوس به کار بسته بودند. به این ترتیب انتقال قرضی یک هافبک و یک دفاع راست تا پایان فصل اولویت اول باشگاه است. موندو دپورتیوو می‌گوید در لیست اولیه نام چند نفر مثل روبن نوس، یوری تیلمانس، جورجینیو و انگولو کانته دیده می‌شود.

1757344

اما بر اساس گزارش موندو بارسلونا هنوز درباره گزینه اول خود در خط میانی به نتیجه نرسیده است. آنها می‌دانند به کسی نیاز دارند که بتواند رهبری خط میانی را به عهده بگیرد. ژاوی و لاپورتا معتقدند تیم‌شان نیازمند یک هافبک پرقدرت و فیزیکی است.

دیگر پستی که بارسا احساس می‌کند به جذب بازیکن نیاز مبرم دارد دفاع راست است. بازی چند شب پیش مقابل بایرن مونیخ نشان داد هکتور بیرین به استاندارد مد نظر این تیم نزدیک نیست و مصدومیت سرخی روبرتو بارسا را نیازمند حضور هر چه سریعتر یک دفاع راست توانمند کرده است.

1757345

ژاوی در این فصل در پست دفاع راست آنقدر با مشکل مواجه بوده که گاهی مجبور شده از ژول کنده یا رونالد آرائوخو در این پست استفاده کند.

مشکل بزرگ بارسا اما این است که بعد از ولخرجی‌های تابستانی منبع مالی‌ای برای خرج کردن در ژانویه باقی نمانده است. به همین دلیل نگاه بارسا به بازیکنانی معطوف شده که قراردادشان در سال 2023 به پایان می‌رسد. بارسلونا امیدوار است با فروش آنها بتواند منابع مالی لازم برای خریدهای زمستانی را به دست بیاورد.

1757346

دیدگاه‌ها