کد خبر : 1854161 | 27 آبان 1401 ساعت 22:02 | 55.9K بازدید | 14 دیدگاه

آرژانتین همان ستاره پرانگیزه رم را می‌خواهد؛

دیبالا نگذاشت کابوس غرقش کند (عکس)

پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.

دیبالا نگذاشت کابوس غرقش کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رم برابر لچه بود که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم مورینیو پس از اینکه پنالتی‌اش را به ثمر رساند با مصدومیت مجبور به ترک زمین شد؛ مصدومیتی که پس از بازی با حرف‌هایی که سرمربی پرتغالی درباره او در کنفرانس خبری زد بسیار بدتر از چیزی که بود به نظر آمد و خیلی از علاقمندان فوتبال فکر کردند این مهاجم حضور در جام جهانی قطر را از دست داده است. 
مورینیو سرمربی رم در مصاحبه با DAZN پس از این مسابقه اینطور صحبت کرده بود:« به شما می گویم مصدومیت او بد است اما فکر می کنم خیلی خیلی بد باشد. من دکتر نیستم اما با توجه به تجربه خود و با توجه به گفتگویی که با دیبالا داشتم این را می گویم. بعید است امسال بتوانیم دوباره او را در میادین ببینیم! امیدوارم فردا پزشکان چیز دیگری بگویند.» 
با تمام این‌ها اما دیبالا امیدوارانه دوره درمان خود را برای رسیدن به جام جهانی آغاز کرد و درنهایت توانست یکی از 26 بازیکنی باشد که در لیست نهایی اسکالونی قرار گرفت تا حسرت از دست دادن این جام در روزهایی که این ستاره فرم ایده‌آلی را تجربه می‌کرد بر وجودش سنگینی نکند.

1765172
دیبالا همگام با سایر هم تیمی‌هایش در حال آماده‌سازی برای سه بازی پیش روی آلبی‌سلسته در تمرینات دیده می‌شود.

دیبالا پنجره تابستانی پرهیاهویی را پشت سر گذاشت. او در لیست مازاد آلگری قرار گرفت و قرار بود به اینترمیلان بپیوندد ولی وقتی لوکاکو بار دیگر به میلان بازگشت این ستاره به یکباره راهی رم شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید روحیه خوبی نداشته باشد و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد، در ترکیب رم درخشان ظاهر شد و حالا حتی اگر اسکالونی درباره او در مرحله گروهی ریسک کند و خیلی به او بازی نرسد، پس از پشت سر گذاشتن این مرحله و به دست آوردن شرایط جسمانی مطلوب‌تر می‌تواند یکی از ستاره‌های آلبی سلسته در فتح جامی باشد که سال‌هاست برای آن رویاپردازی می‌کنند و شاید برای آنها در اولین جام جهانی بدون مارادونا با مهره‌های تاثیرگذاری که دارند به واقعیت بدل شود.
تصاویری که می‌بینید بخش‌هایی از آخرین تمرین آلبی سلسته را توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه در دوحه قطر و در زمین دانشگاه این کشور به تصویر کشیده شده است؛ قاب‌هایی که نشان می‌دهد شرایط بدنی دیبالا مساعد است و شاید او حتی در مرحله گروهی بتواند کمک حالا تیمش باشد.

دیدگاه‌ها