کد خبر : 1856774 | 10 آذر 1401 ساعت 21:25 | 35.1K بازدید | 3 دیدگاه

انریکه ۵ بازیکن اصلی را نیمکت‌نشین کرد؛

ریسک بزرگ اسپانیا مقابل ژاپن

لوئیز انریکه تصمیم گرفت پنج بازیکن شاخص تیمش را مقابل ژاپن نیمکت‌نشین کند.

ریسک بزرگ اسپانیا مقابل ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا جام جهانی ۲۰۲۲ را درخشان و با کسب پیروزی هفت بر صفر مقابل کاستاریکا آغاز کرد و در دیدار اخیرش هم برابر آلمان به تساوی رسید تا در صدر جدول گروه E قرار بگیرد و امشب نیز می‌توانند با یک تساوی صعودشان را به دور یک‌هشتم نهایی قطعی کنند.

با وجود اینکه اسپانیا ممکن است در صورت شکست در مسابقه امشب مقابل ژاپن، نتواند از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند، اما با این وجود لوئیز انریکه دست به اقدامی عجیب و پرریسک زده و پنج بازیکن اصلی خود که سه تای آنها در خط دفاعی هستند، نیمکت‌نشین کرده و به جوانان فرصت داده است.

اونای سیمون، رودری، پائو تورس، سزار آسپلیکوئتا، الخاندرو بالده، سرخیو بوسکتس، گاوی، پدری، نیکو ویلیامز، دنی اولمو و آلوارو موراتا ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی اسپانیا در دیدار امشب مقابل ژاپن هستند که می‌توانند صعود این تیم را رقم بزنند.

1773511

پائو تورس، سزار آسپلیکوئتا، الخاندرو بالده، نیکو ویلیامز و آلوارو موراتا، پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا هستند که در دیدار اخیرشان برابر آلمان در ترکیب ابتدایی حضور نداشتند، اما امشب مقابل ژاپن از شروع مسابقه به زمین می‌روند و فرصت خودنمایی دارند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و ژاپن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها