کد خبر : 1856925 | 11 آذر 1401 ساعت 18:06 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود غنا را ۱۱ نفر امضاء می‌کنند؛

بازگشت سوارز برای صعود اروگوئه

ترکیب تیم‌های ملی غنا و اروگوئه در آخرین مسابقه مرحله گروهی مشخص شد.

بازگشت سوارز برای صعود اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال غنا علی‌رغم نمایشی شایسته در نخستین بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل پرتغال شکست خورد، اما در دیدار اخیرش توانست از سد کره جنوبی عبور کند تا امشب آماده کسب یک تساوی برابر اروگوئه و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی باشد.

اروگوئه نیز که نمایش دور از انتظاری در دو دیدار اخیرش داشته و با تساوی مقابل کره جنوبی و شکست برابر پرتغال، قعرنشین گروه H جام جهانی است، برای راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی باید امشب از سد غنا عبور کند و امیدوار به شکست کره جنوبی در مسابقه همزمان با پرتغال باشد.

لانس آتی‌زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، آلیدو سیسو، رحمان بابا، سالیس عبدالصمد، توماس پارتی، محمد قدوس، آندره آیو، جردن آیو و ایناکی ویلیامز ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی غنا در دیدار امشب برابر اروگوئه هستند.

طارق لمپتی و گیدون منساه، مدافعان راست و چپ اروگوئه در دیدار اخیرشان مقابل کره جنوبی، امشب از ترکیب خارج شده و جای خود را به آلیدو سیسو و رحمان بابا داده‌اند.

سرخیو روشت، خورخه خیمنز، سباستین کوآتس، گیرمو وارلا، ماتیاس اولیویرا، رودریگو بنتانکور، جورجیان دی‌آراسکاتا، فدریکو والورده، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز و لوئیز سوارز نیز بازیکنانی هستند که با نظر دیگو آلونسو در ترکیب اروگوئه دیده می‌شوند و با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنند.

جورجیان دی‌آراسکاتا، فاکوندو پلیستری و لوئیز سوارز سه بازیکنی هستند که برخلاف مسابقه اخیرشان که برابر پرتغال شکست خوردند، به ترکیب اروگوئه اضافه شده و جای دیگو گودین، ماتیاس وسینو و ادینسون کاوانی را گرفته‌اند.

1773921

دیدگاه‌ها