کد خبر : 1858361 | 19 آذر 1401 ساعت 12:02 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

امشب، استارت آزادكاران ايرانى براى فتح جام در آمريكا

تيم ملى كشتى آزاد از امشب كار خود را براى قهرمانى در جام جهانى آمريكا آغاز مى كند.

امشب، استارت آزادكاران ايرانى براى فتح جام در آمريكا

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا و با حضور ۶ تیم برتر جهان برگزار می شود.
در این رقابت‌ها تیم‌های آمریکا، ایران، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان در ۲ گروه ۳ تیمی به رقابت می‌پردازند. ایران در گروه B با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان در یک گروه قرار دارد و تیم‌های آمریکا، مغولستان و گرجستان نیز در گروه دیگر این مسابقات جای دارند.
امشب شاگردان پژمان درستكار كه با استرس زيادى مرحله صدور ويزا و سفر به آمريكا را پشت سر گذاشتند، در اولين ديدار از ساعت ٢١ به وقت تهران به مصاف ژاپن مى روند و سپس ساعت ٥ بامداد فردا مقابل تيم منتخب جهان قرار مى گيرند. 
پس از برگزاری دیدارهای مرحله گروهی، تیم های اول هر گروه به دیدار فینال می‌روند و تیم های دوم نیز راهی دیدار رده بندی می‌شوند تا برای ایستادن بر سکوی سومی جام جهانی به مصاف یکدیگر بروند.
در حالى كه از ايران و آمريكا به عنوان تيم هاى مدعى كسب جام قهرمانى مسابقات نام برده مى شود، همه علاقه مندان به كشتى در جهان در انتظار رويارويى اين دو تيم در فينال هستند. 
البته كه غيبت حسن يزدانى و برخى ديگر از كشتى گيران باتجربه در تركيب تيم ايران، كار را براى پژمان درستكار و تيمش سخت كرده است.

تركيب ايران در جام جهانى به شرح زير است:

57 کیلوگرم: رضا مومنی
61 کیلوگرم: ابراهیم الهی
65 کیلوگرم: رحمان عموزاد - محمدرضا باقری
70 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی - علی اکبر فضلی
74 کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور
79 کیلوگرم: محمد نخودی - علی سوادکوهی
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی
92 کیلوگرم: کامران قاسم‌پور، امیرحسین فیروزپور
97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا
125 کیلوگرم: امیررضا معصومی

دیدگاه‌ها