کد خبر : 1871771 | 03 اسفند 1401 ساعت 01:36 | 153.6K بازدید | 241 دیدگاه

با اعلام این پنالتی، شاید همه چیز عوض می‌شد

این دزدی بزرگ کمر لیورپول را شکست (عکس)

در یکی از حساس ترین لحظات بازی امشب لیورپول و رئال مادرید، هواداران میزبان معتقد بودند که داور پنالتی آنها را دزدیده است.

این دزدی بزرگ کمر لیورپول را شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، دقایقی بعد از گل سوم رئال مادرید از زمین بازی خارج شد و چند دقیقه بعد تیمش گل چهارم را هم دریافت کرد. البته در این فاصله، یک اتفاق مهم دیگر هم رخ داد که اگر نظر داور متفاوت از آن چه که دیدیم، می‌بود، شاید کار قبل از این که 4-2 شود، 3-3 می شد.

داروین نونیز گل اول تیمش در بازی امشب را به زیبایی در دقیقه 4 به ثمر رساند. چند دقیقه بعد، صلاح گل دوم را هم زد اما رئالی ها هر دو گل را جبران کرده و با تساوی راهی رختکن شدند؛ در شروع نیمه دوم، میهمان توسط میلیتائو به گل سوم رسید اما داروین نونیز خیلی زود می رفت این گل را جبران کند که دخالت مشکوک دنی کاروخال، تعادل او را داخل محوطه جریمه رئال بهم زد.

1804462
1804463

مهاجم لیورپول برای زدن ضربه سر در داخل محوطه جریمه حریف به هوا بلند شد و در حالی که هیچ مدافعی او را از کناره‌ها تهدید نمی کرد، کاروخال از پشت با زیرکی مهاجم اروگوئه ای را شارژ کرده و تعادلش را به هم زد؛ این صحنه بسیار مشکوک بود و به نظر نمی رسید که ایستوان کواچ در اعلام پنالتی درنگ کند. تصمیم داور رومانیایی اما در میان تعجب حاضرین، ادامه بازی بود!

چند دقیقه بعد، گل چهارم رئال هم به ثمر رسید تا لیورپولی های حاضر در آنفیلد حسابی از دست داور بازی به خشم بیایند. خشم هواداران لیورپول به شبکه‌های اجتماعی هم کشیده شده و آنها باور نمی‌کنند که پنالتی واضح روی نونیز حتی در VAR هم دیده نشده است؛ بعد از باخت 5-2 امشب و در میان توئیت های مربوط به این موضوع، عکسی از فلورنتینو پرز، در اتاق VAR که به نفوذ رئالی‌ها در تصمیمات داوری اشاره دارد، یکی از جالب ترین‌ها و پرتکرارترین هاست.

1804466

دیدگاه‌ها