کد خبر : 1872566 | 07 اسفند 1401 ساعت 11:32 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

از تبلیغات خودمان مقابل استقلال استفاده می‌کنیم

سیف‌الله‌پور: امثال زیدان باید سرمربی تیم‌ملی شوند!

ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.

سیف‌الله‌پور: امثال زیدان باید سرمربی تیم‌ملی شوند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در یکی از حساس ترین بازی ها این هفته شاگردان حمید مطهری در نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف استقلال تهران خواهند رفت. ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد این دیدار گفت: ما در حضور تماشاگران و طرفداران خود به مصاف تیم خوب استقلال خواهیم رفت. به طور حتم شرایط را به گونه‌ای رقم خواهیم زد که این تیم در مدت حضور در قائمشهر ساعت خوشی را پشت سر بگذارند. امیدوار هستم شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم اما قطعا به دنبال پیروزی در این دیدار حساس خانگی هستیم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد تبلیغات محیطی اظهار داشت: تاکنون بعد از چندین نوبت که ما در این خصوص خواستار تعیین تکلیف شده‌ایم هیچ اتفاقی رخ نداده است. با تمام احترامی که برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قائل هستیم  با توجه به اینکه حق و حقوق باشگاه نساجی از سال گذشته و این 20 هفته ای که گذشته پرداخت نشده است ما اجازه نمی‌دهیم در این بازی از تبلیغات سازمان لیگ استفاده شود.

1572922

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داو: در خصوص حق پخش که همه چیز روی هواست. سال گذشته در خصوص تبلیغات محیطی قرار بود 10 میلیارد به باشگاه نساجی پرداخت شود که تا کنون پرداختی نداشته‌ایم. جام حذفی 5 بازی ما از شبکه سه و ورزش پخش شد، دیدار سوپرجام هم کاملا فرمایشی ما را به کرمان بردند و برای ما هزینه‌های الکی تراشیدند اما خبری نشد که نشد. در بازی سوپرجام گفتم آقایان حق و حقوق ما را بدهید ما باشگاهی نیستیم که سر و صدا کنیم. الان هم می‌گویم حق ما را بدهند ما مشکلی نداریم بیایند تبلیغات خود را بگذارند. ولی اینکه بهانه بیاورند فلان باشگاه مثل استقلال پولی به ما نداده است که به شما بدهیم برای من پذیرفته نیست و این مشکل سازمان لیگ با باشگاه مربوطه است. این ضعف سیستم حقوقی یک سازمان برگزار کننده است که نمی‌تواند مطالبات خود را از یک باشگاه دریافت کند.

سیف الله پور اضافه کرد: باشگاه ما خصوصی است. وقتی قرار نیست حق و حقوق من داده شود، من هم تبلیغات خودم را دور زمین می‌گذارم. بحث تبلیغات باید به باشگاه‌ها واگذار شود. سال گذشته در جلسه‌ای که حسن کامرانی‌فر دبیرکل وقت فدراسیون و اعضای سازمان لیگ حضور داشتند، تنها مخالف من بودم و اعتراض خود را اعلام کردم. گفتم با این روش وقتی قرار باشد وزیر یک باشگاه را سفارش کند و از آن حمایت کند قطعا همان وزیر دستور می‌دهد از فلان باشگاه پول نگیرید. وقتی کار سفارشی هست همین می‌شود؛ الان چه کسی سفارش باشگاه نساجی را می‌کند؟

وی در مورد حضور حداکثری تماشاگران در دیدار نساجی و استقلال گفت: خدا را شکر در جلسه شورای تامین، مقرر شد از ظرفیت کامل ورزشگاه برای دیدار با استقلال استفاده کنیم و مشکلی از این بابت نداریم و با حضور حداکثری هواداران میزبان تیم استقلال خواهیم بود. همچنین جایگاه هواداران استقلال نیز مشخص است و می‌توانند از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

1799811

مدیرعامل نساجی در واکنش به حضور سرمربی این تیم در لیست فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی اظهار داشت: این برای ما افتخار است که سرمربی تیم ما گزینه هدایت تیم ملی است. اما در این برهه از زمان تمام فکر و ذکر حمید مطهری نساجی است. باید بگویم جای مربیان بزرگی چون یحیی گل محمدی و علی دایی در این لیست خالی بود. اگر قرار است گزینه هدایت تیم ملی ایرانی باشد آقایان اجازه بدهند کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری کند نه اینکه دستوری عمل کنند. با توجه به این شرایط اگر قرار است مربی تیم ملی ایرانی باشد به نظرم تمام تلاش ما باید در این راستا باشد تا امیر قلعه نویی را راضی کنیم تا ایشان هدایت تیم ملی را قبول کند. او مربی بزرگی است و سوابق وی کاملا مشخص است و من فکر می‌کنم در این زمان بهترین گزینه ایشان است و می‌تواند کمک بزرگی به فوتبال ما بکند.

سیف الله پور در پایان افزود: اعلام لیست گزینه‌های تیم ملی به این شکل واقعا صورت زیبایی ندارد. اگر قرار است کمیته فنی تصمیم بگیرد اجازه دهیم آنها کار خودشان را بکنند. دوستان کم کم دارند کاری می‌کنند که جمله "کمیته فنی و مدیر فنی یعنی کشک" را باور کنیم! از طرفی هم اگر قرار است سرمربی تیم ملی خارجی باشد یک مربی تراز اول را بیاورند. چرا باید دنبال مربیان کوچک باشیم؟ چرا باید کسی را بیاوریم که حضور در نیمکت تیم ملی آرزوی او باشد؟ بگذارید یک بار سراغ یک مربی بزرگ برویم.

چه ایرادی دارد امثال زیدان و گواردیولا سرمربی تیم ملی باشند؟ مگر ما کشور فقیری هستیم؟ ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که در اروپا بازی می‌کنند و قطعا با یک مربی تراز اول می‌توان نتایج درخشانی گرفت.

گفتگو : محمدرضا قاسمی

دیدگاه‌ها