کد خبر : 1898217 | 10 فروردين 1402 ساعت 15:02 | 16.5K بازدید | 15 دیدگاه

بازی در مشهد به ما فشار وارد می‌کند؛

کمالوند: تا آخرین لحظه برای لیگ برتر می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد همچنان با امیدواری زیادی نسبت به صعود تیمش حرف می‌زند.

کمالوند: تا آخرین لحظه برای لیگ برتر می‌جنگیم

به گزارش “ورزش سه”، خیبر خرم‌ آباد در دیدار با شمس آذر ابتدا پیش افتاد و بعد نتیجه را واگذار کرد تا در رده پنجم قرار بگیرد. فراز کمالوند در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم ما مستحق پیروزی بودیمT چون اگر موقعیت هایمان را تبدیل به گل می کردیم قضیه فرق می کرد. ۴،۵ موقعیت صد در صد داشتیم خصوصا زمانی که جلو افتادیم. یک دروازه خالی بود که مهرداد رضایی نزد. آوخ و طاهر خانی هم می توانستند گل بزنند و همه این موقعیت‌ها صد در صدی بود.

او ادامه داد: فکر می کنم شمس آذر از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و‌ تفاوت ما در این قضیه بود و در نهایت توانست ببرد. در مجموع بازی خوبی بود. درگیری فیزیکی زیاد بود زیرا تیم حریف صدرنشین جدول بود و مقابل ده هزار تماشاچی خود بازی می کرد. ما هم تا دقیقه ۷۰ مسلط بودیم و ‌بعد از زدن گل اول هر آن  منتظر بودیم گل دوم را بزنیم اما روی یک‌ توپ‌ ساده بچه های دفاع ما اشتباه کردند و به شمس آذر فرصت گلزنی دادیم. به تیم حریف تبریک می گویم بازی بزرگی را برد. انشاالله ما باید برای سایر مسابقات تلاش کنیم.

او در مورد اعتراض شمس آذر به داوری ادامه داد: من فکر می کنم باید یک ضربه پنالتی صد در صد در نیمه اول به نفع ما اعلام می‌شد و مدافع حریف توپ را با دست گرفت و فیلمش هم موجود است. فکر می کنم آقای حیدری صرف نظر از آن یک صحنه قضاوت خوبی داشت و در صحنه پنالتی هم دفاع حریف با دست به صورت مهرداد آوخ زد. اگر پنالتی نیمه اول گرفته می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. فکر می‌کنن در نهایت آقای حیدری قضاوت خوبی انجام داد.
سرمربی خیبر در مورد اینکه چقدر شانس برای صعود به لیگ برتر قائل است عنوان کرد: خیبر یک تیم نوپاست و همان طور که شما می دانید دو سال پیش امتیاز کارون اروند خرمشهر توسط دکتر عبدی خریداری شد و به خرم آباد انتقال پیدا کرد. فصل سوم حضور ما در لیگ یک است که دو فصلش را خیبر مدعی بوده و فصل پیش یک‌ مقدار فاصله مان زیاد شد ولی الان هنوز هم فاصله مان یک ‌بازی است و سه امتیاز عقبیم و مسلما تا آخرین لحظه می جنگیم. اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست و امیدوار ادامه می دهیم. انشاالله کاری را انجام بدهیم تا به نفع خیبر شود. 

کمالوند در پایان در مورد بحث میزبانی در مشهد افرود: فدراسیون فوتبال عملا اجازه نداد در خیبر میزبانی کنیم. سال گذشته سازمان لیگ ۱۸ ایراد به زمین تختی خرم آباد گرفت که برطرف نشد و امسال بعد از بازی ون پارس سازمان لیگ نامه ای خطاب به هیات فوتبال و باشگاه زد و اعلام کرد  اجازه برگزاری مسابقات در خرم آباد را ندارید و ‌ما هم مجبور شدیم میزبانی را به شهر دیگری منتقل کنیم. به دو دلیل مشهد را انتخاب کردیم؛ یکی حضور مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) و ‌دوم اینکه یک زمین استاندارد دارد که می توان در آن فوتبال بازی کرد. در هر صورت از حمایت هوادرانمان بی بهره ایم‌ نه تنها الان بلکه برای فصل آینده هم اجازه میزبانی به ما در خرم آباد را نمی دهند. مسئولین ورزش خرم آباد اگر علاقه دارند خیبر در این شهر ادامه بدهد باید فکر اساسی بکنند. یک استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرون شهر بدون اینکه استفاده شود متروکه افتاده. اگر شرایط فراهم شود خیبر می تواند در خرم آباد از حریفانش میزبانی کند. یقینا اگر ما از حضور تماشاگر محروم هستیم یعنی امتیاز میزبانی نداریم. در بازی دیروز شمس آذر حدود ده هزار نفر تماشاچی داشت ولی ما داخل و بیرون از خانه مهمان هستیم و این موضوع به ما فشار می آورد.

دیدگاه‌ها