کد خبر : 1922741 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 11:41 | 13K بازدید | 14 دیدگاه

ژسوس: مطمئنیم که قهرمان لیگ برتر می‌شویم

گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارند که می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

ژسوس: مطمئنیم که قهرمان لیگ برتر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در سه بازی متوالی امتیاز از دست داد تا جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر انگلیس بیش از پیش متزلزل شود. 

از سوی دیگر، منچسترسیتی در چند هفته اخیر به دوران اوج برگشته و نمایش بسیار خوبی را در هر بازی ارائه می‌کند که قابل تحسین است و این موضوع باعث شده که بسیاری معتقد باشند که حالا شاگردان پپ گواردیولا مدعی اصلی قهرمانی هستند. 

اما ژسوس که پیش از این چهار قهرمانی را با پیراهن سیتی تجربه کرده تاکید دارد که پنجمین جام را با آرسنال به دست خواهد آورد چون تیمش در مسیر درستی قرار گرفته است. 

1837692

ژسوس درباره صحبت‌هایی که پس از تساوی دراماتیک 3-3 برابر ساوتهمپتون در رختکن این تیم بین بازیکنان انجام شده گفت: «ما گفتیم که باید به همین روند ادامه دهیم، همچنان باور داشته باشیم. می‌دانیم که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر واقعا دشوار است. ما اینجا نیستیم که توجیه بیاوریم اما این لیگ دشوار است. گاهی دیدارهای خوب و گاهی دیدارهای سختی در پیش است. آخرین دیدارهایی که بازی کردیم با حریفان دشواری روبه‌رو شدیم. 

حتی اگر تیمی امتیازهایی مانند امتیازهایی که ما در چند بازی اخیر از دست دادیم را از دست ندهد، هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. بازی روز چهارشنبه فینال ماست، هر بازی برای ما فینال است. ما باید همین تفکر را داشته باشیم. همه باور داریم که می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم و با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها