کد خبر : 1923278 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 13:48 | 29.1K بازدید | 12 دیدگاه

آرتتا: دو ماه است یک کلمه با پپ حرف نزدم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از ماه فوریه سال جاری میلادی تا به حال با پپ گواردیولا صحبت نکرده است.

آرتتا: دو ماه است یک کلمه با پپ حرف نزدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. 

این حساس‌ترین دیدار این فصل لیگ برتر به حساب می‌آید و می‌تواند تکلیف تیم قهرمان را که از بین این دو تیم خواهد بود تا حد زیادی مشخص کند. 

سیتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و موفق شده در 12 بازی 11 پیروزی به دست آورد که آمار درخشانی به حساب می‌آید و همین موضوع می‌تواند برای توپچی‌ها که در هر سه بازی اخیر امتیاز از دست داده‌اند نگران کننده باشد. 

آرتتا فردا بار دیگر روبروی دوست و همکاری قدیمی‌اش قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند گواردیولا را در این رقابت حساس از سر راه بردارد و مسیرش را برای قهرمانی هموار کند. 

او دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی درباره آخرین باری که با پپ صحبت کرده است گفت: «اگر تاریخ دقیق را بخواهید باید بگویم که آخرین باری بود که روبروی هم بازی کردیم.»

1805762

اشاره او به شکست خانگی برابر سیتی در تاریخ 15 فوریه سال جاری میلادی که است که با گلزنی کوین دی بروینه، جک گریلیش و ارلینگ هالند و تک گل بوکایو ساکا به پایان رسید. 

این مربی اسپانیایی سعی کرد فشارها را پیش از این بازی از روی تیمش بردارد و اظهار داشت: «ما از ابتدا می‌دانستیم که سیتی تیمی است که باید با آن رقابت کنیم. شاید کمی روی لیورپول هم حساب می‌کردیم و دلیل این موضوع عملکرد خوب این دو تیم در پنج یا شش سال گذشته بود.»

سرمربی آرسنال درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« شب سختی در پیش داریم و چالش بسیاری روبروی ماست اما این موقعیت برای ما باورنکردنی است. ما باید در ورزشگاه سیتی به میدان برویم و آنها را شکست دهیم. اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید در چنین دیدارهایی برنده شوید. همه چیز به همین سادگی است.

ما می‌خواهیم تا جایی که می‌شود این فاصله را از بین ببریم و شانه به شانه آنها حرکت کنیم. ما می‌دانیم که باید به اتحاد برویم و این کار را باید پس از پنج بازی بسیار دشوار انجام دهیم. بنابراین این بازی واقعا برای ما مهم است اما این که آیا تعیین کننده فصل ما خواهد بود؟ پاسخ این سوال منفی است.

اگر برنده شویم، قهرمان لیگ نخواهیم شد. شاید درصد و احتمالات را کمی تغییر دهد و متفاوت کند اما پنج بازی همچنان در این لیگ باقی مانده و هر دو تیم باید به مصاف تیم‌هایی بروند که رویارویی با آنها بسیار دشوار خواهد بود.»

آرتتا با تایید خبر غیبت ویلیام سالیبا مدعی شد:« متاسفانه شرایط او چندان بهتر نیست. ما هنوز منتظر هستیم. امیدوار هستیم اما یک هفته دیگر گذشت و او نتوانسته است تمرین کند. ما بدون او برای این بازی آماده شدیم و بازی بعدی احتمالا بسیار نزدیک است. ما در حال حاضر او را در اختیار نداریم. گرانیت ژاکا هم غایب است اما امیدواریم که امروز تمرین کند. هنوز شرایط او مشخص نیست.»

دیدگاه‌ها