کد خبر : 1936381 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 17:18 | 39.7K بازدید | 24 دیدگاه

تا پایان فصل چیزی مشخص نیست

سکوت شکست: واکنش تند پدر مسی به شایعات

پدر لیونل مسی با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش، شایعات توافق لئو با باشگاه الهلال را تکذیب کرد.

سکوت شکست: واکنش تند پدر مسی به شایعات

به گزارش "ورزش سه"، آینده مسی پس از 30 ژوئن مشخص خواهد شد. این ادعایی است که امروز خورخه مسی مطرح کرد. این روزها شایعات متعدد و فزاینده‌ای در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی پس از پایان قراردادش با پی اس جی وجود دارد و تا به امروز هیچ گزینه‌ای در مورد آینده مسی منتفی نیست. 

1873166

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌ها پیرامون مسی زیاد شده و حتی خبر توافق نهایی او با الهلال نیز منتشر شد. به همین دلیل پدر او، خورخه مسی، بیانیه‌ای برای روشن شدن وضعیت مسی منتشر کرد. او تصریح می‌کند که مسی هیچ توافق شفاهی یا رسمی با هیچ باشگاهی ندارد و همچنین اضافه کرد که او این کار را تا پایان فصل با پی اس جی انجام نخواهد داد.

1873217

بیانیه خورحه مسی به شرح زیر است: «با هیچ باشگاهی برای سال آینده مطلقاً هیچ توافقی صورت نگرفته است. این تصمیم هرگز قبل از اینکه لیونل لیگ را با پاری سن ژرمن به پایان برساند، گرفته نخواهد شد. زمانی که فصل تمام شد، زمان خواهیم داشت تا شرایط را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم چه کاری باید انجام داد. سپس تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

همیشه شایعاتی وجود دارد و بسیاری از نام لیونل برای به دست آوردن شهرت استفاده می‌کنند، اما حقیقت تنها یکی است و ما می‌توانیم اطمینان دهیم که هیچ توافقی با هیچ تیمی وجود ندارد. نه شفاهی و نه به صورت رسمی و تا پایان فصل نیز چیزی مشخص نخواهد شد.»

1873218

در ادامه آمده است: «به نظر من این بی‌احترامی نسبت به رسانه‌هایی است که در آنها پاسخ می‌دهند. کسانی هستند که آگاهانه و عامدانه رسانه‌ها را فریب می‌دهند، بدون اینکه دلیلی بر ادعای خود ارائه کنند و می‌خواهند هر شایعه‌ای را به خبر تبدیل کنند. آنها باید توضیح دهند که چرا اطلاعات را در مقابل هم قرار نمی‌دهند. دلیل این است که آنها نمی‌خواهند یک حقیقت، اخبار کذب آنها را خراب کند.»

دیدگاه‌ها