کد خبر : 1940080 | 05 خرداد 1402 ساعت 20:28 | 60K بازدید | 114 دیدگاه

پیشنهاد بارسا به هواداران: نوکمپ را یادگاری بخرید!

بارسلونا که در حال بازسازی استادیوم نوکمپ است قصد دارد بخش‌هایی از ورزشگاه فعلی را به صورت قطعات جداگانه به فروش بگذارد.

پیشنهاد بارسا به هواداران: نوکمپ را یادگاری بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پروژه بازسازی عمده ورزشگاه خانگی‌اش، نوکمپ، را آغاز کرده و فصل آینده در ورزشگاهی دیگر به میدان می‌رود. این باشگاه اعلام کرد قصد دارد در حال تخریب بخش‌هایی از نوکمپ قطعاتی از این ورزشگاه را به خریداران احتمالی بفروشد.

از جمله مواردی که به فروش گذاشته خواهد شد می‌توان به صندلی‌های استادیوم، بخش‌هایی از چمن ورزشگاه و دیگر عناصر ساختمانی قابل ارائه اشاره کرد. بر اساس اعلام رسانه‌ها اعضای رسمی باشگاه در فرایند خرید نسبت به دیگر هواداران در اولویت خواهند بود.

1880018

نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیدند آیا امکان دارد دارندگان بلیت‌های فصل بارسلونا صندلی اختصاصی‌شان در نوکمپ را خریداری کرده و به عنوان یادگاری به خانه ببرند، به این سوال جواب منفی داد و گفت این از نظر عملیاتی ممکن نیست ولی همه اعضای باشگاه می‌توانند قطعاتی از استادیوم را به عنوان یادگاری خریداری کنند.

بارسلونا امروز به هواداران وعده داد که به زودی امکان خرید یادگاری‌هایی از نوکمپ تاریخی برایشان فراهم خواهد شد. باشگاه اعلام کرد تنها محل فروش این قطعات یادگاری فروشگاه‌های رسمی بارسا خواهد بود. بلوگرانا به هوادارانش مژده داد که با خرید این یادگاری‌ها باعث می‌شوند یاد و خاطره معبد فوتبال برای همیشه زنده بماند.

1880019

با توجه به مشکلات مالی باشگاه بارسلونا برخی از رسانه‌ها در اسپانیا مدعی هستند هدف این اقدام بارسا جمع‌آوری مبالغی از هواداران برای کمک به بودجه باشگاه است.

دیدگاه‌ها