کد خبر : 1942612 | 18 خرداد 1402 ساعت 01:55 | 34.3K بازدید | 8 دیدگاه

بوون جیمی جامپ خودی را پس زد

مصاحبه عجیب زننده گل قهرمانی وستهم (عکس)

جارد بوون، زننده گل قهرمان وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، رفتار عجیبی با یک هوادار در جریان جشن قهرمانی داشت.

مصاحبه عجیب زننده گل قهرمانی وستهم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا می رفت با تساوی 1-1 در وقت های قانونی به پایان برسد، جارد بوون در دقیقه 90 گل برتری وستهم را زد و تیمش را بعد از 43 سال به یک جام رساند.

او در پایان بازی سوژه اصلی خبرنگاران کنار زمین بود که همگی قصد داشتند با ستاره شماره یک بازی گفت و گو کنند. بوون در این لحظات پشت میکروفن بی‌تی اسپورت قرار گرفت تا در مورد احساسات خود پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی صحبت کند.

در همین حین یکی از هواداران وستهم که خود را به داخل زمین رسانده بود در حالی که آواز قهرمانی زیر لب زمزمه می کرد خود را به بوون رساند. ستاره وستهم اما برای اینکه خللی در مصاحبه اش صورت نگیرد خیلی سریع این هوادار را به پشت هل داده و از او خواست تا صحنه را ترک کرد.

1884467

او بعد از این کار صحبت هایش را این گونه آغاز کرد: "معلوم است که رویای گلزنی در این دیدار را داشتم اما زدن گل قهرمانی در آخرین دقیقه از بازی چیزی است که هر بازیکنی آرزوی آن را دارد."

بوون در ادامه صحبت های خود گفت: "بعد از گلزنی در میان هوادارانمان احساس گریه کردن به من دست داد. خیلی خوشحالم. فصل خوبی نداشتیم اما از این که توانستیم این لحظه بزرگ را برای هوادارانمان خلق کنیم بسیار خرسندیم."

دیدگاه‌ها