کد خبر : 1945389 | 30 خرداد 1402 ساعت 11:01 | 27.2K بازدید | 10 دیدگاه

لیست نهایی کی‌روش برای جام طلایی کونکاکاف

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، لیست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در جام طلایی کونکاکاف 2023 را اعلام کرد.

لیست نهایی کی‌روش برای جام طلایی کونکاکاف

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر آخرین دیدار دوستانه خود را در اردوی اتریش مقابل نیوزلند انجام داد که این دیدار پس از پایان نیمه اول و در پی درگیری یوسف عبدالرزاق، بازیکن تیم ملی قطر، با مایکل بوکسال، کاپیتان نیوزلند، نیمه تمام ماند.

کارلوس کی‌روش پس از این مسابقه لیست نهایی تیم خود برای حضور در مسابقات جام طلایی کونکاکاف را که از از 24 ژوئن تا 16 جولای به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود، اعلام کرد.

لیست بازیکنان قطر به شرح زیر هستند:

دروازه‌بان‌ها: صلاح زكريا، مشعل برشام و يوسف حسن

مدافعان: احمد سهيل، بسام الراوی، وجاسم جابر، حازم احمد، طارق سلمان، مصعب خضر، همام الامين و يوسف ايمن

هافبک‌ها: احمد فتحی، عاصم مادیبو، عبدالله معرفی، علی اسد، محمد وعد، مصطفى مشعل و مهدی سالم

مهاجمان: معز علی، تميم منصور، خالد منير، محمد مونتاری و يوسف عبدالرزاق

1881662

تیم ملی قطر که خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات آماده می‌کند، بعد از ظهر امروز به اردوی خود در اتریش پایان می‌دهد و برای حضور در تورنمنت کونکاکاف راهی آمریکا می‌شود.

قطر در تاریخ 25 ژوئن حضور خود در تورنمنت جام طلایی را با رویارویی با هائیتی آغاز می‌کند و چهار روز بعد در دور دوم به مصاف هندوراس می‌رود. این تیم در دور سوم نیز برابر مکزیک قرار می‌گیرد.

قطری‌ها در دوره حضور قبلی خود در مسابقات کونکاکاف در سال 2021، در دور اول با کسب هفت امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفتند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و با نتیجه 3-2 تیم ملی سالوادور را شکست دادند اما در مرحله نیمه نهایی با یک گل برابر آمریکا شکست خوردند.

دیدگاه‌ها