کد خبر : 1949201 | 17 تیر 1402 ساعت 11:39 | 178.4K بازدید | 36 دیدگاه

گزارش ویژه مهمترین روزنامه ورزشی ایتالیا

یک مشکل عجیب در راه پیوستن طارمی به میلان

آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است، اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.

یک مشکل عجیب در راه پیوستن طارمی به میلان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ماموریت نقل و انتقالاتی میلان در 10 روز گذشته براساس اولویت‌های استفانو پیولی پیش رفته است. ابتدا خرید روبن لوفتوس چیک برای خط میانی و سپس کریستین پولیشیچ در خط حمله اما کار میلان در بازار ادامه دارد. آنها به یک مهاجم نوک برای حمایت الیویه ژیرو نیاز دارند و بحث‌هایی در مورد این خرید جدید مطرح است؛ درباره قیمت، کیفیت و امکان‌هایی که وجود دارد. در لیست مدیران میلان چند نام دیده می‌شود: آلوارو موراتا که می‌خواهد بار دیگر در ایتالیا بدرخشد، جانلوکا اسکاماکا و همین‌طور مهدی طارمی، مهاجم پورتو که مدت‌هاست مورد توجه میلانی‌ها قرار دارد و اکنون بار دیگر در بین گزینه‌ها دیده می‌شود. این سه گزینه‌ای هستند که مدیران میلان برای تقویت خط حمله‌شان در نظر دارند و استفانو پیولی هم با آنها موافق است.

1895679

موراتا و شرایط پیچیده
در حالی که موراتا تعطیلاتش را در کنار همسرش آلیس در جزایر کاپری سپری می‌کند، شایعات در مورد مذاکره با او ادامه دارد. اما اخبار مثبتی از این مذاکرات به گوش نمی‌رسد. گفته می‌شود موراتا خواهان قراردادی 4 ساله است و برای هر فصل 5 میلیون یورو خالص می‌خواهد و این به معنای آن است که میلان برای هر سال با در نظر گرفتن مالیات باید 10 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند. در این بین اتلتیکو مادرید نیز برای فروش او حداقل 20 میلیون یورو می‌خواهد و به همین دلیل آنها ترجیح می‌دهند که این بازیکن را به عربستان بفرستند، چون باشگاه‌های این کشور مشکلی برای پرداخت چنین مبلغی برای این مهاجم اسپانیایی ندارند. تنها برگ برنده میلان این است که موراتا خود خواهان بازی برای روسونری است. مذاکرات برای به خدمت گرفتن او ادامه خواهد داشت اما بعید است طرفین از موضعشان چندان کوتاه بیایند.

1895561
طارمی و مشکل پاسپورت
طارمی همسن موراتاست (ستاره اسپانیایی در اکتبر 31 ساله می‌شود و تولد طارمی 10 روز بعد از او است) اما در نقش مهاجم نوک، بیشتر شبیه الیویه ژیرو کار می‌کند. نقطه قوت او در بازی هوایی و کارهای تکنیکی و ضربات آکروباتیک است و دقیقا به همین دلیل، می‌تواند گزینه خوبی برای 1-3-2-4 میلان باشد. از نظر گلزنی طارمی می‌تواند 25-20 گل در هر فصل را تضمین کند و فصل گذشته او از آمار فردی خودش را بهبود بخشید: 31 گل در 51 بازی (5 گل در 7 بازی چمپیونزلیگ) که دو برابر گل‌های موارتا در اتلتیکو مادرید است. مدتی پیش پورتو قیمت او را 20 میلیون یورو اعلام کرد اما میلان می‌داند که قرارداد طارمی یک سال دیگر به پایان می‌رسد و امکان فراهم شدن شرایط بهتر وجود دارد. اما مشکل به خدمت گرفتن طارمی این است که با توجه به اینکه او بازیکن خارج از اتحادیه اروپاست، به خدمت گرفتن او، امکان خرید چوکووئزه از ویارئال را از بین می‌برد. اگر میلان طارمی را بخرد، با کنسل شدن انتقال چوکووئزه، این باشگاه احتمالا برای خرید گوستاو ایزاکسن، ستاره دانمارکی 22 ساله میتیلند اقدام خواهد کرد. 

گزینه سوم، اسکاماکا
میلان در عین حال برای به خدمت گرفتن جانلوکا اسکاماکا هم تلاش می‌کند، در حالی که رم هم علاقه‌مند به جذب این بازیکن است. آنها به وستهم پیشنهاد معاوضه دیووک اوریگی و اسکاماکا را دادند ولی به نظر می‌رسد که ستاره بلژیکی ترجیح می‌دهد در میلان بماند.

دیدگاه‌ها