کد خبر : 1949578 | 18 تیر 1402 ساعت 18:49 | 63.2K بازدید | 15 دیدگاه

فداکاری نیوکسل: تمدید با نخواستنی‌ترین دروازه‌بان دنیا!

با اینکه لوریس کاریوس فصل گذشته تنها در یک بازی برای نیوکسل بازی کرد و آن هم به دلیل این بود که تیم دروازه‌بان دیگری نداشت، اما باشگاه نیوکسل امروز قرارداد او را تمدید کرد.

فداکاری نیوکسل: تمدید با نخواستنی‌ترین دروازه‌بان دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، لوریس کاریوس، دروازه‌‌بان آلمانی نیوکسل، قراردادش را با این باشگاه انگلیسی تمدید کرد.

کاریوس 30ساله در سپتامبر 2022 به نیوکسل پیوست. او در آغاز با یک قرارداد کوتاه‌مدت بازیکن این تیم شد و نیوکسل بعد از انتقال قرضی مارتین دوبراوکا به منچستریونایتد به صورت قرضی برای پر کردن جای خالی او به سراغ کاریوس رفت. اما در ماه ژانویه قرارداد کاریوس تا پایان فصل گذشته تمدید شد.

1896181

جالب اینجاست که کاریوس در کل فصل گذشته تنها در یک بازی برای نیوکسل به میدان رفت که در ماه فوریه و در جریان شکست نیوکسل مقابل منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه بود. علت حضور او در آن مسابقه هم این بود که نیوکسلی‌ها نمی‌توانستند از دروازه‌بان‌های اول و دومشان استفاده کنند.

کاریوس از زمان اشتباهات عجیب و جنجالی‌اش با پیراهن لیورپول در فینال چمپیونزلیگ 2018 تا امروز هرگز به عنوان دروازه‌بان شماره یک به میدان نرفته است. او حتی زمانی که از لیورپول به صورت قرضی به بشیکتاش پیوست هم در این تیم ترکیه‌ای به دروازه‌بان فیکس تیم تبدیل نشد.

فصل آینده نیک پوپ همچنان دروازه‌بان اول نیوکسل خواهد بود. گلر دوم نیوکسل مارک گیلسپی است که او هم امروز با حضور در دفتر باشگاه مثل کاریوس قراردادش را تمدید کرد.

دیدگاه‌ها