کد خبر : 1950085 | 20 تیر 1402 ساعت 21:02 | 48.1K بازدید | 13 دیدگاه

این آمریکایی‌های بی‌اعصاب: دومین دعوا در سه هفته!

بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی آمریکا و کانادا بعد از دیدار دو تیم در یک‌چهارم نهایی گلدکاپ با هم به شدت درگیر شدند.

این آمریکایی‌های بی‌اعصاب: دومین دعوا در سه هفته!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی آمریکا و مکزیک در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های کونکاکاف که با عنوان گلدکاپ برگزار می‌شود با درگیری شدید بازیکنان و کادر فنی دو تیم همراه بود. وقتی بازی با برتری آمریکا در ضربات پنالتی به پایان رسید درگیری شدید بین دو طرف آغاز شد.

بازی دو تیم از آغاز فیزیکی و پرتنش دنبال شد. در جریان مسابقه شاهد یک اتفاق عجیب دیگر بودیم. شوت کمال میلر، دفاع چپ کانادا به صورت کریستین اسپینوزا داور مسابقه برخورد کرد و باعث خونریزی از صورت او شد. داور چاره‌ای نداشت جز اینکه زمین را ترک کند تا داور ذخیره قضاوت ادامه بازی را انجام بدهد.

بازی بدون گل تا دقیقه 88 ادامه داشت تا اینکه برندن واسکز از آمریکا دروازه کانادا را باز کرد. اما در وقت‌های تلف‌شده و در دقیقه 93 کانادا توسط استیون ویتوریا به گل رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

1897023

در وقت‌های اضافه هم هر کدام از دو تیم یک گل به ثمر رساندند تا کار بعد از 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی شاهد درخشش مت ترنر، دروازه‌بان آمریکا و باشگاه آرسنال بودیم که با دو مهار تماشایی باعث شد آمریکایی‌ها در ضربات پنالتی 3-2 پیروز شده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

اما وقتی بازیکنان دو تیم در حال ورود به رختکن ورزشگاه بودند ناگهان شاهد درگیری شدید فیزیکی بین دو گروه از بازیکنان بودیم که مسئولان دو تیم و کادر فنی هم به این درگیری شدید اضافه شدند.

1897022

بعد از چندین دقیقه درگیری شدید در نهایت دو تیم در تونل ورزشگاه از هم جدا شدند. گفته می‌شوند علت شروع درگیری این بوده که چند نفر از بازیکنان تیم ملی آمریکا مشغول مسخره کردن کانادایی‌ها به خاطر باخت‌‌شان بودند.

جالب اینجا است که حدود سه هفته پیش هم دیدار آمریکا و مکزیک در لیگ ملت‌های کونکاکاف به درگیری شدید بازیکنان دو تیم منجر شد که این درگیری با اخراج سه نفر از دو تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها