کد خبر : 1952785 | 03 مرداد 1402 ساعت 03:03 | 58.2K بازدید | 5 دیدگاه

با تغییر تیم ملی: خیلی‌ها را شوکه کردیم!

کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، اعلام کرد که تصمیم فلورین بالوگان برای بازی کردن در تیم ملی آمریکا، به دلیل عملکرد خوب آن‌ها بوده است.

با تغییر تیم ملی: خیلی‌ها را شوکه کردیم!

به گزارش ورزش "سه"، مهاجم جوان آرسنال فصل گذشته به صورت قرضی در تیم رنس فرانسه بازی کرد و با به ثمر رساندن 21 برای این تیم، نویدبخش ظهور یک ستاره جدید برای تیم ملی انگلیس شد.
اما بالوگان که متولد نیویورک است، در نهایت نیز تصمیم گرفت که برای تیم ملی این کشور بازی کند.
این تصمیم او باعث تعجب بسیاری شد زیرا این بازیکن 22 ساله تا پیش از آن، در تمامی رده‌های سنی تیم ملی انگلیس بازی کرده بود اما در رده بزرگسالان تصمیم گرفت که برای کشوری که در آن متولد شده بازی کند.

1901488

کریستین پولیشیچ یکی از بازیکن کلیدی تیم ملی آمریکاست. او تابستان امسال از لیگ جزیره به میلان نقل مکان کرده است. همچنین پولیشیچ نیز چند سال پیش انتخابی مشابه با بالوگان داشت و بجای تیم ملی کرواسی، تصمیم گرفت برای تیم ملی آمریکا بازی کند. او درباره تصمیم فلورین بالوگان اینگونه مصاحبه کرده است: "ما همه هیجان زده‌ایم، او می‌تواند روی بازی تاثیر زیادی بگذارد و گلزنی کند. بله، ما عاشق داشتن او هستیم. او چیزهای زیادی به تیم ما اضافه خواهد کرد."
پولیشیچ در ادامه در باره دلیل انتخاب بالوگان اینگونه صحبت کرد: "فکر می‌کنم که همه از عملکرد ما در تیم ملی آمریکا شوکه شده‌اند. ما واقعا نگاه مردم به فوتبال آمریکا را تغییر داده‌ایم. برای بالوگان تیم ملی آمریکا بعد از جام جهانی، یک تیم جوان و تشنه موفقیت است."
بالوگان تا به حال دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان آمریکا انجام داده است و در مقابل کانادا توانست اولین گل ملی خودش را نیز به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها