کد خبر : 1959861 | 01 شهریور 1402 ساعت 21:51 | 46.5K بازدید | 149 دیدگاه

همه چیز علیه منصوریان

ملوان ۴ - 0 فولاد، ملوان امشب بارسلونا بود

ملوان موفق شد در یک نمایش فوق‌العاده در ورزشگاه خانگی بهترین برد این فصل رقابت‌ها را مقابل فولاد کسب کند.

ملوان ۴ - 0 فولاد، ملوان امشب بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در حالی امشب در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم بازی‌های ابتدایی خود را باخته بودند. ملوانی‌ها اما در این دیدار کاملا از میهمان خود سرتر بودند و موفق شدند تا با چهار گل، سه امتیاز را به حساب خود اضافه کنند. البته انزلی‌چی‌ها یک پنالتی نیز در این بازی از دست دادند تا باخت فولاد فاجعه‌بارتر نشود.

ویدئو: 308643

لیگ برتر ایرانبیست‌وسومین دوره لیگ برتر، هفته سوم
  🏟ورزشگاه سیروس قایقران
تقویمچهارشنبه، ۱ شهریور ۱۴۰۲
سوتگروه داوری: وحید زمانی؛ امید افخمی، محسن بابایی، مهرداد خسروی/ ناظر داوری: حاتم بک‌پور


ملوانترکیب ملوان بندرانزلی:
حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدیتعویضابوذر صفرزاده (32)، امین پورعلیتعویضمیلاد شعبانلو (64)، پیمان رنجبریتعویضسهیل فداکار (84)، مسعود زائر کاظمینتعویضرضا جعفری (64)، حسین صادقیتعویضمهدی موقری (84)
سرمربی: مهدی تارتار


فولادترکیب فولاد خوزستان: 
کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلیتعویضگادوین منشا (46)، موسی کولی‌بالی، محمد خادمیتعویضمجتبی نجاریان (33)، محمد علی‌نژاد، علیرضا باویهتعویضمحمد جایمند (66)، ایگور کاندیدوتعویضسعید واسعی (66)، ساسان انصاری، علی شجاعی و محمد عباس‌زادهتعویضعادل آرغند (86)
سرمربی: علیرضا منصوریان

1914522

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۱۸: حرکت فولادی‌ها به محمد عباس‌زاده رسید، اما ضربه قیچی این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶: مسعود زائر‌کاظمینی درون محوطه جریمه فولاد با خطای جفرسون باهیا باعث شد تا زمانی داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد. او‌ خودش پشت توپ ایستاد، اما کریستوفر کنت این بار موفق شد تا در دوئل رو در رو پیروز شود و از فاجعه در انزلی پیشگیری کند.

ویدئو: 308626

دقیقه 33: کرنر مسعود زائر کاظمینی از سمت چپ و ضربه پیمان رنجبری در آغوش کریستوفر کنت آرام گرفت.
دقیقه ۴۶: اشتباه عجیب مجتبی نجاریان در خط دفاعی یک موقعیت دیگر را به مسعود کاظمینی تقدیم کرد که این بازیکن پس از خروج به موقع کنت توپ را به بیرون زد.
دقیقه ۵۷: حرکت زیبای حسین صادقی از کنار دروازه خودی تا محوطه جریمه فولاد با یک دوی این بازیکن و کاظمینی همراه شد تا صادقی با پای چپ ضربه‌اش را بزند، اما کنت با واکنش مناسب جلوی این توپ ایستادگی کرد و ضربه بعدی را نیز رنجبری به آسمان کوبید.
دقیقه ۶۱: ضربه آزاد ابوذر صفرزاده به سادگی در اختیار کریستوفر کنت قرار گرفت.

1914524

دقیقه ۷۳: پاس در عمق ملوانی‌ها به مجید عیدی رسید و او در حالت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او پس از برخورد به کنت به کرنر رفت که البته داور اعتقادی به کرنر نداشت.
دقیقه ۸۸: سانتر سعید واسعی با ضربه یر گادوین منشا همراه شد، اما منادی توپ را به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه ۹۰+۲: شوت زمینی پدرام قاضی‌پور با اختلاف زیاد از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

1914525

⚽شرح گل :
ملوانملوان یک فولاد صفر (دقیقه 6): در دقیقه ۸ همکاری ملوان‌ها و پاس پدرام قاضی‌پور پست مدافعین فولاد به مسعود زائر کاظمین رسید و هافبک خطرناک ملوانی‌ها با یک یورش در حالت تک به تک قرار گرفت و موفق شد توپ را با یک ضربه دقیق وارد دروازه کریستوفر کنت کند.

ویدئو: 308617

ملوانملوان دو فولاد صفر (دقیقه 19): اوت بلند شاهین توکلی مدافع جلو کشیده فولاد را ملوانی‌ها به یک ضدحمله دیدنی تبدیل کردند و اشتباه مهرداد خادمی مدافع جوان فولاد یک موقعیت طلایی به مسعود زائر کاظمین تقدیم کرد تا او دومین گلش را وارد دروازه کنت کند.

ویدئو: 308620

ملوانملوان سه فولاد صفر (دقیقه 83): پاس عجیب و غریب مجتبی نجاریان، مدافع راست فولاد، به رضا جعفری رسید و او پس از دریبل کریستوفر کنت متوقف شد تا قاضی میدان دوباره اعلام پنالتی کند. این‌ بار میلاد شعبانلو موفق شد با یک ضربه نرم توپ را برای بار سوم وارد دروازه فولاد کند.

ویدئو: 308641

ملوانملوان چهار فولاد صفر (دقیقه 90+5): پاس پشت پای سهیل فداکار به رضا جعفری رسید تا او پس از اشتباه مدافعین فولاد و با یک بغل پای دقیق گل چهارم تیمش را بزند، گلی که دو‌ بازیکن تعویضی تارتار برای تیر آخر برای به ثمر رساندنش همکاری کردند.

ویدئو: 308645

کارت زردکارت زرد:
دقیقه 20 و 34: ساسان انصاری
دقیقه 49: ایگور کاندیدو
دقیقه 59: علی شجاعی



کارت قرمزاخراج:
دقیقه 34: ساسان انصاری


🥇بهترین بازیکن:
مسعود زائر کاظمین علی‌رغم از دست دادن پنالتی اما بهترین بازیکن تیمش در این نبرد بود، او دو گل زد، یک پنالتی به دست آورد و چندین موقعیت دیگر خلق کرد که با بی‌دقتی و یا عکس‌العمل‌های کریستوفر کنت، گلر فولاد، از دست رفتند. مهران احمدی و پدرام قاضی‌پور نیز از ملوان روز خوبی را  مقابل فولاد سپری کردند.

1914533

📌اتفاق ویژه:
تیم تارتار علی‌رغم نمایش دلپذیر در ورزشگاه آزادی اما برابر استقلال شکست خورد تا تارتار از هوادارانش فرصت بیشتری برای تیمش بگیرد. ملوان امروز رویایی بازی کرد و هرچه دوست داشت در زمین مسابقه انجام داد تا بهترین برد این فصل رقابت‌های لیگ برتر را تا اینجای بگی به اسم خود کند، چهار گل مقابل فولادی که ۵ بازیکن خارجی دارد و قطعا تیم دست و پا بسته‌ای در ادامه لیگ نخواهد بود.


🔊شرح مسابقه:
فولاد و ملوان پس از دو باخت برای برد به میدان آمدند و بازی بدون احتیاط دو تیم از همان دقیقه اول گواه این موضوع بود. ملوانی‌ها همان دقیقه ۶ با همکاری قاضی‌پور و زائر کاظمین به گل اول رسیدند تا بازی گرم‌تر شود. حملات فولادی‌ها در ادامه برای به تساوی کشیدن مسابقه جواب نداد تا در یک ضدحمله و اشتباه عجیب خادمی مدافع راست جوان فولاد بازهم زائر کاظمین در دقیقه ۱۹ گلزنی کند و اختلاف را به عدد دو برساند. او این فرصت را داشت تا در دقیقه ۲۷ هت‌تریک کند که ضربه پنالتی او را کریستوفر کنت مهار کرد.

پس از این سیو کنت، فولادی‌ها با روحیه بالاتر برای گلزنی به جلو کشیدند که تمارض ساسان انصاری درون‌ محوطه و دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۳۴، فولاد را ده نفره کرد تا نفس فولاد در خط حمله گرفته شود. در اواخر نیمه نخست اما بازی با موقعیت کمی ادامه یافت تا نیمه اول با همین نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم فولاد با آوردن گادوین منشا به جای یک مدافع سعی داشت تا حملات بیشتری کند، اما تیم منصوریان ده نفره اسیر بازی خوب ملوانی‌ها شده بود و شاگردان تارتار موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و کنت ستاره تیمش بود تا اینکه پاس عجیب مجتبی نجاریان در دقیقه ۸۳ به مهاجم ملوانی‌ها رسید تا احمدی پس از برخورد با کنت یک پنالتی برای تیمش بگیرد و این بار میلاد شعبانلو پشت توپ ایستاد و سومین گل تیمش را زد. در دقایق پایانی بازی و در حالی که انتظار می‌رفت داور سوت پایان را بزند، اما همکاری دو بازیکن تعویضی ملوان یعنی سهیل فداکار و رضا جعفری و باز هم اشتباه عجیب مدافعین فولاد یک گل دیگر برای انزلی‌چی ها به ارمغان آورد تا تیم تارتار با نتیجه‌ای عجیب برنده این دیدار باشد.


بولت پرسپولیسحواشی: 
مشکیبازیکنان فولاد خوزستان پس از ورود به ورزشگاه از وضعیت بد چمن متعجب شدند، چمنی که ممکن است علیه سلامتی هر یک از بازیکنان درون زمین باشد.

1914523

مشکیوحید حیدریه، سینا مریدی، ایوب والی، سینا شاه‌عباسی و محمد آبشک غایبان فولاد در این نبرد هستند.
مشکیپس از اخراج ساسان انصاری، مجتبی نجاریان بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست.
مشکیدر دقیقه ۴۴ مسابقه یک سگ به زمین مسابقه آمد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.
مشکیهر دو تیم در نیمه اول دو تعویض انجام دادند. مهران احمدی، بازیکن ملوان، مصدوم شده بود و تعویض شد و منصوریان بعد از اینکه گل دوم را خورد و یک پنالتی به حریف داد، مجتبی نجاریان را جانشین محمد خادمی منفرد کرد. منصوریان بعد از تعویض این بازیکن را در آغوش گرفت.
مشکیعلیرضا منصوریان در دقیقه ۶۶ از کنار زمین اخراج شد و محمد خرمگاه پس از آن تیم فولاد را از کنار زمین هدایت کرد.
مشکیفولاد خوزستان در حالی هفته آینده برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که علیرضا منصوریان سرمربی و ساسان انصاری کاپیتان خود را به دلیل اخراج در بازی امروز همراه نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها