کد خبر : 1965772 | 25 شهریور 1402 ساعت 03:15 | 45.2K بازدید | 37 دیدگاه

دلیل اصلی درخشش مسی در آمریکا معرفی شد

اشلی وست‌وود، هافبک انگلیسی، معتقد است که پیوستن سرخیو بوسکتس به اینترمیامی کمک بزرگی به درخشش لیونل مسی در این تیم کرده است.

دلیل اصلی درخشش مسی در آمریکا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، مسی تابستان امسال و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و راهی اینترمیامی شود تا تجربه بازی در فوتبال آمریکا را به دست آورد. 

این ستاره آرژانتینی در این تیم بار دیگر در کنار دوستان نزدیک و صمیمی و هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا که بوسکتس و جوردی آلبا هستند به میدان می‌رود و نمایش درخشانی را در کنار آنها ارائه کرده که تا به حال یک جام هم برای اینترمیامی به ارمغان آورده است. 

1916309

وست وود که در ژانویه سال جاری میلادی از برنلی جدا شد و به شارلوت اف سی پیوست، درباره حضور این بازیکن در ام ال اس به اسکای اسپورت گفت: «چیزهایی که او به این لیگ اضافه کرده واقعا باورنکردنی است. من برابر بازیکنان بسیار خوبی در لیگ برتر بازی کرده‌ام، اما او حتی در همین سن هم بهترین بازیکنی است که برابرش به میدان رفته‌ام. 

سرخیو بوسکتس هم در خط میانی شرایط مشابهی دارد. او چیزهایی را می‌بیند که دیگران نمی‌بینند. من فکر می‌کنم که مسی بدون بوسکتس نمی‌توانست به این آسانی موفق شود اما حالا او را در خط میانی دارد تا بتواند روی هر پاس پیدایش کند. بازی برابر او باعث افتخار است.»

دیدگاه‌ها