کد خبر : 1967548 | 01 مهر 1402 ساعت 22:41 | 162.3K بازدید | 28 دیدگاه

کسب یک مدال برنز در سه وزن دوم؛

صدرنشینی کشتی ایران در پایان مسابقات هفت وزن

مسابقات 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 31 شهریور و اول مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

صدرنشینی کشتی ایران در پایان مسابقات هفت وزن

به گزارش "ورزش سه"، در پایان مسابقات 3 وزن دوم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم پنجم شد و سید دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

بولت پرسپولیسنتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

🤼در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک دیدار نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 3 مغلوب اسلام جان بهرام اف از ازبکستان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

🤼در وزن 72 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 آرتور پولیتایف از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در یک کشتی برابر با نتیجه 7 بر 7 و به دلیل امتیاز درشت کمتر مغلوب علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شد و با توجه به شکست ارسلان در دور بعد، سهرابی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

🤼در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 1 جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 فلیکس بالدوف از نروژ را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله با نتیجه 3 بر  صفر مغلوب گابریل روسیلو کیندلان از کوبا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک پاریس، صاحب مدال برنز شد.

بولت پرسپولیساسامی نفرات برتر 3 وزن دوم به شرح زیر است:
🤼60 کیلوگرم: 1- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) 2 – کنیچیرو فومیتا (ژاپن) 3- اسلام جان بهرام اف (ازبکستان) و لی گیو کائو (چین) 5- مهدی محسن نژاد (ایران) و گئورگ غریبیان (ارمنستان)
🤼72 کیلوگرم: 1- ابراهیم محمد حسن قانم (فرانسه) 2 – روبرت فریتش (لهستان) 3- علی ارسلان (صربستان) و سلجوق جان (ترکیه) 5- شینگو هارادا (ژاپن) و استویان کوباتوف (بلغارستان)
🤼97 کیلوگرم: 1- گابریل روسیلو کیندلان (کوبا) 2- آرتور الکسانیان (ارمنستان) 3- محمدهادی ساروی (ایران) و آرتور عمراف (چک) 5- ابوبکر خاسلاخانوف (بلاروس) و میندوگاس ونچکایتیس (لیتوانی)

1929697

بولت پرسپولیسدر پایان مسابقات 7 وزن برگزار شده، تیم ایران با 87 امتیاز در صدر جدول رده بندی تیمی قرار دارد، آذربایجان با 70 امتیاز دوم است و تیم‌های ترکیه با 53 امتیاز، قرقیزستان با 50 امتیاز، ازبکستان با 50 امتیاز و کوبا با 48 امتیاز در جایگاه‌های سوم تا ششم قرار دارند.

دیدگاه‌ها