کد خبر : 1970029 | 11 مهر 1402 ساعت 18:36 | 14K بازدید | 36 دیدگاه

حدادیان: هیچ ترسی از الهلال نداریم!

مالک باشگاه نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل الهلال نتیجه بگیرند.

حدادیان: هیچ ترسی از الهلال نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا حدادیان در زمان ورود به ورزشگاه آزادی در خصوص استقبال قابل توجه تماشاگران نساجی از دیدار مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: نساجی است دیگر و باید هم استقبال شود؛ تیمی که بیش از 60 سال قدمت دارد و امشب هم اگر خدا بخواهد، یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران رقم خواهد زد.

ویدئو: 312556

او ادامه داد: شرایط روحی تیم نساجی برای بازی با الهلال عالی است و همه تیم تمرکز دارند و بازیکنان نترس و شجاع برای یک نبرد هستند.

مالک باشگاه نساجی ایران در خصوص حمایت های قابل توجهی که از این تیم داشته است، ابراز کرد: همه بچه ها در کنار هم تلاش کردیم. ما، مدیریت باشگاه، کادر فنی، سرمربی و ... یک کار قشنگ انجام دادیم و ان‌شاالله امشب یک کار قشنگ انجام می دهیم.

حدادیان در خصوص حضور ستاره های نامدار مثل نیمار در ترکیب الهلال ابراز کرد: هیچ وقت ترس در تیم ما نبوده و نخواهد بود. بچه های ما بزرگ شدند و این شخصیت را دارند که مقابل بازیکنان بزرگ بازی کنند و من هیچ مشکلی نمی بینم.

او یادآور شد: مطمئنا از مرحله گروهی صعود خواهیم کرد ولی امیدوارم به عنوان تیم اول از دور گروهی بالا برویم. الان صدرنشین هستیم که امیدوارم امشب ادامه پیدا کند. امیدوارم با دعای خیر مادران عزیز و مردم ایران موفق شویم.

دیدگاه‌ها