کد خبر : 1970678 | 14 مهر 1402 ساعت 15:17 | 34.7K بازدید | 26 دیدگاه

بدشانسی تن‌هاخ: گزینه یونایتد با باشگاهش تمدید کرد!

جراد برانتویت، مدافع تیم اورتون، پس از اینکه به عنوان جانشین لیساندرو مارتینز مصدوم در ژانویه مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت، قرارداد بلندمدت جدیدی را باشگاه فعلی‌اش امضا کرد.

بدشانسی تن‌هاخ: گزینه یونایتد با باشگاهش تمدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد با یک بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و مدافع میانی آرژانتینی آخرین بازیکنی است که به لیست مصدومان بلند یونایتد اضافه شده است. مارتینز در حال انجام دومین عمل جراحی در ناحیه پا است که احتمالا می تواند او را تا سال 2024 از میادین دور نگه دارد. مدیران یونایتد، مدافع اورتون را به عنوان جایگزین انتخاب کرده بودند، اما پس از اینکه اورتون اعلام کرد برانتویت قرارداد خود را تا سال 2027 تمدید کرده است، پیگیری آنها با ناامیدی به پایان رسید.

1936485

برانتویت در حالی که در فصل قبل به صورت قرضی در تیم هلندی PSV حضور داشت، خوش درخشید. در واقع، تیم هلندی حتی می‌خواست او را با یک انتقال دائمی نگه دارد، اما شان دایچه، سرمربی اورتون گفت که همیشه به او مثل یک سرمایه بلندمدت نگاه کرده است و خیال از دست دادن او را ندارد:"او کسی است که سال گذشته حتی زمانی که به صورت قرضی تیم را ترک کرده بود، به شدت زیر نظرش داشتیم. ما چیزهای خوبی در مورد او می شنیدیم. من چند بار به طور خلاصه با او صحبت کردم، نه خیلی عمیق، فقط یک چت واقعاً برای پیگیری. ما به صراحت اعلام کردیم که می‌خواهیم او در پیش فصل به تیم برگردد. او مقداری از تمرینات پیش فصل را از دست داد، که مایه تاسف است چون آماده شدنش طولانی شد، اما حالا به میدان آمده و خوب کار می کند."

دیدگاه‌ها