کد خبر : 1972022 | 19 مهر 1402 ساعت 22:29 | 41.5K بازدید | 20 دیدگاه

افشاگری شاگرد سابق: پیرلو اجازه می‌داد سیگار بکشیم

کالین کاظم ریچاردز، بازیکن سابق تیم فاتیح کاراگورموک ترکیه ادعا می‌کند که بازیکنان تحت هدایت آندره آ پیرلو اجازه داشتند سیگار بکشند.

افشاگری شاگرد سابق: پیرلو اجازه می‌داد سیگار بکشیم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 37 ساله ترکیه ای علاوه بر لیگ ترکیه در لیگ برتر انگلیس برای برایتون و شفیلد یونایتد، در فرانسه برای تولوز و در اسکاتلند هم برای سلتیک بازی کرده است. او که بعد از فسخ قرارداد با تیم فاتیح بدون تیم باقی مانده است، در مورد تجربیات دوران فوتبالش با پادکست انگلیسی "فیلثی فایو" مصاحبه کرد. در بخشی از حرف هایش در مورد هم تیمی های ایتالیایی‌اش و سیگار کشیدن آن‌ها پاسخ داد:" بله بازیکنان ایتالیایی زیادی دیدم که سیگار می‌کشیدند."
از او سوال شد که در ترکیه اوضاع چطور بود؟

1938897

" در ترکیه بستگی به سرمربی داشت. مثلا پیرلو فصل گذشته با ما کاری نداشت. اجازه می داد سیگار بکشیم و خیلی‌ها هم می‌کشیدند. منظورم کاملا واقعی و زیاد است. بین جلسات تمرینی و حتی بین دو نیمه سیگار می‌کشیدیم. او در مورد تاکتیک‌ها حرف می‌زد و ما هم گوشه‌ای سیگار می‌کشیدیم و به حرف هایش گوش می‌‍دادیم."
پیرلو از جولای 2022 تا ژوئن 2023 هدایت تیم فاتیح را بر عهده داشت و این تیم تحت هدایت او در سوپرلیگ ترکیه به مقام هفتم رسید. پیرلو فصل جاری به عنوان سرمربی در تیم سمپدوریا پیوسته است و هنوز واکنشی به حرف‌های ریچاردز در مورد روش بحث برانگیز مدیریت رختکن نشان نداده است.

دیدگاه‌ها